Subscribe:

Monday, May 28, 2012

Μου φαίνεται παράξενο....

   Μου φαίνεται παράξενο αυτό που....


... έτσι ξαφνικά με καίει μια φλόγα.

... έχω δύναμη και παλεύω καταστάσεις που δε φανταζόμουν ποτέ ότι θα ζήσω.

... ενώ με τρώει, με κρατάει παράλληλα ζωντανή.

... ενώ μου φέρονται άνθρωποι σκάρτα, εγώ επιμένω να συγχωρώ.

... πάντα βρίσκω τη δύναμη να ξαναφτιάξω ότι χάλασε ή χάλασα εγώ.

... βλέπω τα κύματα να έρχονται κατά πάνω μου , μα πλέον τα κοιτάζω ειρωνικά - ξέρω πλέον οτι θα τα περάσω!

...σαν δικαστής με δικάζω για όλα μου τα σφάλματα.

... καταφέρνω να περάσω απο στενά μονοπάτια.

...μέρα με τη μέρα σφίγγω τα δόντια και λέω "θα περάσει κι αυτό".

... πλέον κοιτάζω αφ' υψηλού, ανθρώπους που νόμιζαν οτι θα με χειραγωγούν.

...βλέπω μπροστά μου ένα βουνό, μα έχω τη σιγουριά πως θα το ανέβω.

... ενω παλιά φοβόμουν και παραιτούμουν , πλέον απλώς ανασυγκροτούμαι.

... δεν αφήνω κανέναν να μου δείχνει δρόμους - είτε σωστούς είτε λάθος.

...βάζω τα πράγματα στη θέση τους.

... κάθομαι συχνά - πυκνά και συλλογίζομαι τη θέση μου.

... στηρίζομαι ολοκληρωτικά σε μένα, με κίνδυνο να πέσω και να σκοτωθώ.

...με πιάνει όταν αλλάζω συνήθειες.

... κάθε μέρα, ανακαλύπτω μια νέα πτυχή του "εγώ" μου.

... έχω καταφέρει να κάνω και να γίνω μέχρι τώρα.

...αμφισβητώ τα πάντα˙εμένα, το Θεό μου, τους γύρω μου και τις καταστάσεις.

...παράλληλα ενώ με τρώει είναι και ο καλύτερος μου σύμμαχος. 

...κρατώ την αλήθεια μέσα απο το δικό μου πρίσμα και τις αναλύσεις...

0 comments:

Post a Comment

Your opinion is...?