Subscribe:

Monday, June 18, 2012

Μη με ξεχάσεις!

Να θυμηθώ να ξεχάσω όσα πέρασαν. Εκείνες τις περασμένες στιγμές που με καίνε. Δε σβήνουν, δε φεύγουν, μόνο καίνε και υπάρχουν. Θολό το μυαλό, θολωμένες σκέψεις γυρίζουν στα στενά του μυαλού μου. Κι οι σκέψεις χαράζουν μακρύ το δρόμο του ψεύδους και της αληθείας.

Σωπαίνεις, γιατί ποτέ δεν άξιζε να μιλάς. Μιλά η ματιά σου, η φλογερή ματιά που βαθιά με καρφώνει. Και ξέρω πως λες την αλήθεια.


Δίκιο έχεις.

Μα εκεί που είσαι, για μένα βρίσκεται το κενό κι όχι ο κόσμος. Μονάχος βαδίζεις, γιατί εγώ ξέμεινα πίσω. Και η απόσταση γυαλί σπασμένο που χαράζει. Το κορμί μου πονάει, μα δε θα κλάψω. Θα επιμείνω τη σκληρή δοκιμασία που μου έχει τεθεί.

Υπομονετικά θα περιμένω τον καιρό να περάσει και το καλύτερο "αύριο" να ξημερώσει. Ως τότε θα ζω στον πλαστό κόσμο που φτιάχνω κάθε μέρα, με μικρές γλυκές απολαύσεις. Κι αν τελικά ποτέ δεν έρθει αυτό το "αύριο" τουλάχιστον θα έχω ζήσει το σήμερα, το απόψε.

Και πάλι κάτι λείπει απο εδώ. Μα είμαι τόσο κουρασμένη που δε μπορώ να καταλάβω τι είναι. Θέλω να πετάξω. Θέλω να φύγω...

Και θα φύγω στην πρώτη ευκαιρία. Να το θυμηθείς.

Μη με ξεχάσεις.

απόψε λείπεις απο δω - Άννα Βίσση
(για σένα... για μένα...)

14 comments:

Σωκράτης Αμπντούλ Ματίδης said...

αυτο που λειπει ειναι ενας γερος καυγας που να χαλασει τα παντα χωρις περιθωριο επιστροφης.

Zinala said...

με ποιόν; με μενα την ιδια;!

Σωκράτης Αμπντούλ Ματίδης said...

με καποιον αλλον.

censurasigloXXI said...

Εγώ δεν λέω ποτέ θα φύγω... φεύγω και δεν λέω τίποτα.

Σε είδα στο Λογοτεχνικό Σάββατο αλλά δεν μπορέσα εγώ ούτε να γράψω! Έχουμε μετακόμιση!

Με συγχωρείς, δεν γράφω καλά στα ελληνικά ακόμα!


Ένα μεγάλω φιλί!

Zinala said...

@iznogold
δε μας φταίνε οι άλλοι !

@censyrasigloXXI
καλώς με βρήκες. ελληνικά γιατι δε γράφεις καλά; απο που είσαι αν επιτρέπεις;

μια μεγάλη αγκαλιά :)

Σωκράτης Αμπντούλ Ματίδης said...

για αυτο εχεις καταθλιψη. γιατι η ζωη σου ειναι σκατα και ιδεαλιστικα νομιζεις πως χωρις να πεσουν κεφαλια γινεται κατι.

Zinala said...

@IZNOGOLD

ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ!!!!!! :)
η ζωή μου ειναι παρα πολύ καλή, με μικρές λογικές διακυμάνσεις!
και ξερω πολυ καλα οτι η αλλαγη χρειάζεται μάχες. σ ευχαριστω για τις συμβουλες παντως.

Ἅ λ ς said...

χμ... και αυτο που λένε ότι ο χρόνος γιατρευει να ξερεις δεν ισχύει τελικά! κάτι πάντα θα υπάρχει να στα θυμίζει όλα, αν ηταν/ειναι τόσο σημαντικα!

φιλί

Zinala said...

@Άλς
πιστευω οτι ο χρονος απαλύνει απλως τις πληγές, αλλά είναι στο χέρι μας να γιατρευτούμε τελείως.

"φαντάσματα θα υπάρχουν όσο υπάρχουν πύργοι να στοιχειωθουν"

σ αυτο το συμπερασμα κατεληξα μετα απο μια τετοια μεγαλη συζητηση...!

*Φαντομάς. said...

η ζωή είναι εναλλαγή..απο πικρές και γλυκές γεύσεις!είμαι της άποψης ότι οι πικρές είναι εν τέλει τόσο γλυκές!

censurasigloXXI said...

Είμαι ισπανίδα και στην Ισπανία ζώω!!! Αλλά σπούδασα στο Παντειον και έγράψα την διδακτορική διατριβή σε σχέση με τους δελφικούς ίμνουσ στον Απόλλωνα, και την δέυτερη διατριβη σε σχέση με το νόμος και αρμονία στην νπόλη κατα τον Ηράκλειτος... Αγαπώ Ελλάδα, ε;;;

Φιλιά πολλά. Σε περιμένω το Σάββατο.

Βερονικούλα

Zinala said...

@Phantomas
συμφωνω στο πρώτο σκέλος της άποψής σου. αλλά διαφωνώ με το οτι οι πικρές στιγμές είναι τόσο γλυκές . όχι πάντα. υπάρχουν κάποια χαστούκια που αν σε χτυπήσουν πονάς πολύ (κάποιος θάνατος πχ). κι αναφέρομαι σε ακραία περιστατικά. κατα τα αλλα τα χρειαζόμαστε και τα καλά αλλά και τα κακά...!

@censurasigloXXI
Δεν το γνώριζα! μια χαρά είναι τα ελληνικά σου, αφού γράφεις και ιστορίες και διατριβές!!
ανυπομονώ για τα Σαββατά σου.

φιλιά :)

marie said...

Να θυμηθώ να ξεχάσω όσα πέρασαν.. Καλό βράδυ.

Zinala said...

@marie

ελπίζω να σου άρεσε η αναρτηση και γενικά το κλίμα του μπλογκ!

καληνυχτα .

Post a Comment

Your opinion is...?