Subscribe:

Friday, June 8, 2012

Αυτό το blog έχει τα ψυχολογικά του!



 Είναι γεγονός!   Το παραδέχομαι!    Ομολογώ!


Ναι, αυτό το blog έχει τα ψυχολογικά του. Δεν έχει θέμα, δεν έχει διάθεση, δεν ακούει συγκεκριμένη μουσική, δεν κάνει παρέα με συγκεκριμένα άτομα, αλλά είναι χωμένο παντού είτε λίγο είτε πολύ. Ασχολείται με πολλά. Τόσα πολλά που ξεχνάει και τον εαυτό του.
Η μουσική του; Ανάλογα τη διάθεση.Το ντύσιμό του;

- Ποιο ντύσιμο ρε; template έχω!


Ώπα, μου την είπε. Συνεχίζω... [εσύ να μη με ξαναδιακόψεις!]
Έλεγα οτι έχει τα ψυχολογικά του.
-Και παίρνω ψυχοφάρμακα. Πες τα όλα, μην τα κρύβεις.
-Πάλι χώνεσαι; ΕΓΩ γράφω εδώ
-Κι ΕΓΩ δημοσιεύω. ΑΝ ΘΕΛΩ!
-ΘΕΛΕΙΣ!
-Τι μας λες...!
-Αυτό που σου λέω. ή που σου γράφω.
-Ασε τα αυτά και συνέχισε να με εκθειάζεις. Ή μάλλον, άσε με. Θα συστηθώ μόνος μου. ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ!


Λοιπόν, με λένε, ή μάλλον ακόμα δε με λένε, γιατί δεν έχω επιλέξει εγώ το όνομά μου και ψάχνω για νονά ή νονό. Πάντως είμαι μπλογκ με ψυχη, χρώματα, γραμμές, λόγια, σκέψεις, συναισθήματα και δικά μου αλλά και της παλαβής fallen angel.


-Εμένα λες παλαβή;

-Ναι, σκασμός.
Λοιπόν, έχω ψυχολογικά προβλήματα. Με λένε κυκλοθυμικός και άστατο μπλογκ. Οτι είμαι απρόσωπο. Μα δεν είμαι και θα το δείτε. 
Αλλάζω με τις ώρες μου, αλλάζω γιατί κάτι μου συμβαίνει. 
Και ψάχνομαι, ψάχνομαι συνέχεια. Ακροβατώ και ισορροπώ ανάμεσα στην αλήθεια του κόσμου και στη δική μου.
Στις σαχλαμάρες που μας ταΐζουν ψάχνω να βρω μια λογική. Δεν καταλήγω κάπου, γιατί αυτό είναι που μου αρέσει. Να αναλύω
Ίσως κάποτε να βρω την άκρη μου. Ως τότε θα με δείτε να έχω κατάθλιψη ή υπέρμετρο ενθουσιασμό.




Α, να σημειώσω.... οτι εγώ - ο ανώνυμος προσωρινά(μέχρι να με βαφτίσετε, να με λέτε Μιχάλη) κύριος blog- είμαι αγοράκι!


Η δίδα fallen angel είναι στενή συνεργάτιδά μου και ναι, είναι κυρία.


Ωραία τα είπες βρε! με συγκίνησες! [κλιψ]

1 comments:

Confidenc3 said...

Το καταλάβαμε ότι ειναι τα ψυχολογικά σου & .... διασκεδάζουμε!

Post a Comment

Your opinion is...?