Subscribe:

Sunday, July 1, 2012

καλό μήνα!

   Ήρθε ο πολυπόθητος (για πολλούς λόγους) Ιούλιος. Η εξεταστική τελείωσε, βρήκα μια νέα παρεούλα (το sin radio, κι ας μην τους ξέρω ακόμα όλους), από ώρα σε ώρα θα είμαι με τον άνθρωπο που λατρεύω όσο τίποτα κι επιπλέον έξω φυσάει! Τι άλλο θέλω δηλαδή?!
   Παιδάκια με αφορμή τη σύναξη του αμαρτωλού ραδιοφώνου (αρκετοί το ξέρετε, είστε ήδη της παρέας) , σκέφτηκα να βρεθούμε χαλαρά για καφέ εμείς που είμαστε πιο Βόρεια. Τι εννοώ;
   Αρχικά να σας πω οτι μένω σε ένα χωριό της Χαλκιδικής (όχι παραλιακό, μη ζηλεύετε) αλλά για διάφορους λόγους το μισό μου καιρό τον περνώ στη Θεσσαλονίκη. Κι επειδή καθώς γυροφέρνω τα δικά σας ιστολόγια βλέπω ότι υπάρχουν κι άλλα άτομα απο εδώ πάνω, σκέφτηκα μήπως θέλατε να οργανωθεί ένα απλό καφεδάκι. Καλαμπούρι, γελάκια και τα σχετικά. Επειδή μόνη μου τελείως δε μπορώ να σας πω έναν έναν, κάνω αυτή την ανάρτηση και περιμένω ανταποκρίσεις. Σίγουρα μπορεί να λείπετε ή να έχετε τις υποχρεώσεις σας, αλλά σε πρώτη φάση πείτε μου αν γενικότερα η ιδέα σας ενδιαφέρει {μην το κανονίσω κι έρθω μόνη μου δηλαδή :Ρ }. Περιμένω απαντήσεις εδώ στα σχόλια. Αν τυχόν θέλετε κάτι πιο προσωπικό να μου πείτε, ζητήστε μου το μειλ μου! Προσκαλέστε όποιον θέλετε (ακόμα και τη μαμά σας που λέει ο λόγος), παρέα θα είμαστε και δε δαγκώνουμε! Όσοι δαγκώνουν είναι εμβολιασμένοι.
   Σας εύχομαι έναν όμορφο, πολύ όμορφο μήνα κι ελπίζω να υπάρξει απήχηση στην ιδέα μου. Special thanks to a good friend, who had the idea ( but i wanted to organise it!!) . Φιλάκια! 

16 comments:

eirini said...

Εγώ είμαι μέσα!!! Στα 4 χρόνια που έχω το μπλογκ μου αγγελάκι, έχω γνωρίσει εξαιρετικά άτομα εδώ μέσα και έχω κάνει πολύ καλές φιλίες!!!
Τέτοιες συγκεντρώσεις είναι ότι καλύτερο!!!
Καλό μήνα να έχουμε!!!!

Zinala said...

μπίνγκο!
βοηθάς όπως μπορείς! είτε το ανακοινώνεις είτε βάζεις το λινκ της ανάρτησης είτε κανεις τηλεφωνήματα είτε ειτε ειτε ... (ότι σου κατέβει) !
και τα υπόλοιπα τα βρίσκουμε!

καλημέρες γλυκιά μου!

Κατερίνα said...

Στο καλό μου! σε λάθος μέρος είμαι! ούτε στη συγκέντρωση της Αθήνας ούτε στης Θεσσαλονίκης θα είμαι :(. Μυτιλήνη γαρ!
Καλή κίνηση @ Fallen!!! Μακάρι να μπορούσα
@ Ειρήνη, μην ξεχάσεις τη φωτογραφική σου όταν γινει η συγκέντρωση ;)
Σας φιλώ και καλό μήνα σε όλους!

Zinala said...

@Κατερίνα
κανε μια για το Αιγαίο! :Ρ
όταν ανέβεις, θα σε φιλοξενίσω πάντως :)

Evil Chef said...

Aγγελακι καλο μηνα να εχεις και να εισαι ολο το καλοκαιρι τοσο χαρουμενη οσο δειχνεις σημερα!

Αν ανεβαινα και φετος Θεσσαλονικη θα ειχες την ατυχια να γνωριστουμε(και θα εχανες την οποια καλη γνωμη για μενα...αν εχεις τετοια ποτε-αν ειναι δλδ δυνατον!)αλλα τα οικονομικα ειναι περιορισμενα και συν τοις αλλοις εχουμε να φτιαξουμε και κατι πραματα που ξερουμε τι ειναι αλλα δεν ξερουμε πως θυελουν να δειχνουν...

Να μαζευτει μια ομορφη παρεα εκει στη Θεσσαλονικη ,να μας αφιερωσετε ενα γελιο απο τα πολλα και σε ευχαριστουμε για οσα λες για το ραδιοφωνο μας.

Υ.Γ.
- Θα σου στειλω και αυτο που υποσχεθηκα σε λιγο.

- Χθες με την Jazz στο ξεκινημα δε την παλεψες μαλλον ...κριμα γτ μετα το προγραμμα εγινε εντελως παραλια!!!

Zinala said...

@evil

είχα πει οτι θα έφευγα, δε με πείραξε η τζαζ :)όλα τα υπόλοιπα, τα αφήνω ;)

στέλνετε μειλ εδώ:
zifia.avon@gmail.com

ElenaG said...

και μεις κομματάκι μακριά πέφτουμε!!!!
είμαι σίγουρη πως θα περάσετε υπέροχα...θα έχετε μαζί σας την αχτιδοκόρη...ε δεν το συζητάω...
και γω αγγελάκι μου υπέροχους ανθρώπους γνώρισα εδώ μέσα!!!!!

BLUEPRINTS said...

όντως μακάρι να είμασταν πιο κοντά να μπορούσαμε να βρεθούμε κι από κοντά, θα πω για την ιδέα σου και στην εκπομπή σήμερα πάντως, να περνάς καλά και τα λέμε
καλό μήνα βεβαίως και σε σένα

Κατερίνα said...

χαχαχα @ Fallen ευχαριστώ πολύ !!
Πάντως, αν κάνω για Αιγαίο, φέξε μου και γλύστρισα. Τρεις και ο κούκος, μη σου πω εγώ και ο κούκος!!! Κάποια στιγμή όμως, τι στο καλό, θα μου ταιριάξει να βρεθώ και εγώ σε μία από τις συναντήσεις

marimar said...

Αγγελάκι, Καλό μήνα και απο μένα. Σε λίγο φεύγει η πρώτη μέρα και εύχομαι να ήταν όλα καλα για σένα και να σύνεχίσουν έτσι για όλο τον μήνα.

Διαβάζοντας τα σχόλια είδα ότι η Έλενα Τζ αναφέρει την αχτίδα (http://aktida.blogspot.gr/), αυτόν τον αισιόδοξο άνθρωπο, που μαζί με τον άντρα της όμοιοι τους δεν υπάρχουν νομίζω στην αγάπη που δίνουν και παίρνουν και την ανοιχτή φιλόξενη αγκαλιά τους. Οπότε υπάρχει και εκεί ένας πυρήνας και αν ποτε βρεθούμε Θεσ/νίκη θα τα πούμε και απο κοντά.

Να περνάς καλά και να σε βλέπουμε και στις άλλες εκπομπές όταν είσαι ξεκούραστη και ελεύθερη.
Τα φιλιά μου

Zinala said...

παιδιά τα έχασα λίγο. πάμε απο την αρχή!

@μαριμαρ με τιμάς με το σχόλιό σου, ευχαριστώ.
δεν την γνώριζα την αχτίδα, τώρα την έμαθα!
@ΈλεναG
ποια είναι η αχτιδοκόρη;;

@μπλου και @Εβιλ
σας ευχαριστώ για τις ανακοινώσεις απο καρδιάς!

ελπίζω να μη γίνει μια τρύπα στο νερό διότι δεν είμαι και καμιά διάσημη. είμαι νέο μπλογκ σχετικά οπότε με βοηθάτε όπως μπορείτε!

καλό βραδυ παιδιά!

eirini said...

Αγγελάκι μου για μένα μιλάει η Έλενα. Η μητέρα μου είναι η Αχτίδα. Έχει και εκείνη όπως και εγώ πολλά χρόνια μπλοκ. Όσοι είναι παλιοί εδώ μέσα όπως η Έλενα γνωρίζουν ότι είμαι κόρη της.

@Έλενα μου σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

@Marimar, η μητέρα μου θα χαρεί πολύ με το σχόλιό σου! Σ'ευχαριστούμε!!!

Αγγελάκι μου, συγνώμη αν καταχράστηκα τον χώρο εδώ μέσα αλλά ήθελα να πω ένα ευχαριστώ στα κορίτσια!!!
Φιλιά πολλά!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Θα περιμένουμε να ακούσουμε τα γελάκια σας ως εδώ!

Να περάσετε τρελά!

Φιλιά σε όλους σας!

Zinala said...

@ειρήνη το ψιλιάστηκα! καλά έκανες, δεν καταχράστηκες τίποτα . ελεύθερα! και με μεγάλη μου χαρά :)

@Γιαγιά Αντιγόνη
μακάρι να σε γνώριζα απο κοντα γιαγιάκα.... !
τα φιλιά μου :*

Μαίρη (Ginger) said...

Κρίμα να μην υπήρχαν Ελληνες bloggers πιό ... βόρεια. Ή έστω να ήμουν εγώ κομματάκι νότια....

Να περάσετε όμορφα!

Zinala said...

βρε καλώς τη Ginger!
κριμα όντως, αμα σε βγάλει ο δρόμος όμως, ενημέρωσε ;)

Post a Comment

Your opinion is...?