Subscribe:

Tuesday, July 3, 2012

αλήθειες καλοκαιριού

   Παίρνω αφορμή απο την Cούλα και τα Coυλά της και θα σας πω κι εγώ 5 αλήθειες μου για το καλοκαίρι. Ανασκουμπωθείτε, δεν είναι συνηθισμένες! -λέμε τώρα...-

   1. δε μου αρέσει η θάλασσα.
   2. σιχαίνομαι τη ζέστη, άλλωστε αγαπημένη εποχή είναι ο χειμώνας
   3. είναι η πιο αδρανής εποχή για μένα, για τα πάντα: δουλειά, καλοπέραση, ενέργεια κλπ
   4. λατρεύω φράουλες, κεράσια και την ποικιλία που υπάρχει στα φρούτα
   5. δε φοράω ποτέ τζιν το καλοκαίρι και τρελαίνομαι για φορέματα (είναι πιο αεράτα βλέπετε)

   θα καλέσω την !sweety! , τη Βερόνικα ( censura siglo xxi) και την eirini αν δεν έχουν παίξει, να παίξουν αλλά και όποιον αλλο θέλει να αφορμηθεί απο εμένα για να γράψει κάτι!

   Αλλάζω θέμα και θέλω να ποστάρω μια φώτο που πήρα απο την Κούλα [ναι βρε της το ειπα] :



δυστυχώς δε μπορώ να τη βάλω μεγαλύτερη. προσέχετε τι βλέπετε. είναι food for thought. για όλους μας.

καληνύχτα!

6 comments:

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Ενας άγγελος με ..αεράτα φορέματα!
Πανικός στο διάβα σου φαντάζομαι..

Nasia said...

δεν σου αρέσει η θάλασσα!Λογικό ,θα φοβάσαι για τα φτερά σου....
κι εγώ περιμένω πως και πως το χειμώνα,δεν αντέχω τη ζέστη!
καλημερούδια!!!!

Anonymous said...

Ούτε εμένα μου άρεσε η θάλασσα γιατί τη βαριόμουν αλλά άλλαξα γνώμη τελικά!!!:Ρ:Ρ:Ρ

Zinala said...

@ Γιαγιά εύγε για την παρατηρητικότητά σου ;) λιγάκι μωρέ, όχι πολύ! τι έκανες πρωί πρωί στη blogοσφαιρα; φιλιά :-*

@Νασια
εξυπνη παρατήρηση και είσαι κοντά ! (τη φοβάμαι γενικότερα ! )

@Ρασκόλνικωφ
είναι που μετράει η παρέα τελικά :)

καλημέρες σε όλους!

eirini said...

Στο 4 και 5 ταιριάζουμε απόλυτα!!!!
Δεν σου αρέσει η θάλασσα;;; Αυτό είναι όντως πολύ παράξενο φιλενάδα!!! Από μικρή δεν σου άρεζε; Και μία ακόμα ερώτηση...τί ζώδιο είσαι; :))))
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόσκληση! Μ'αρέσουν τα παιχνίδια!!!
Φιλια πολλά πολλά!!!!

Zinala said...

@eirini
ναι απο μικρή δε μου άρεσε, αν και με πήγαινε η μητέρα μου. ακολουθούσα πρώτον γιατί ήμουν μικρή και δεύτερον γιατί έβαζα μάσκες και βατραχοπέδιλα κι έπαιζα. τώρα το παιχνίδι τέτοιου είδους τελείωσε κι άμα δεν έχω καλή παρέα η ιδέα της θάλασσας με αφήνει παγερά αδιάφορη!
όπως είπα και στη Νάσια παραπάνω, τη φοβάμαι τη θαλασσα. οπότε δεν αγαπάς κάτι που φοβάσαι.
το ζωδιάκι μου τσιμπάει. και είναι του νερού. το ζώδιο, εγώ όχι. :Ρ
φιλάκια και απο εμένα, καλή συνέχεια!

Post a Comment

Your opinion is...?