Subscribe:

Sunday, July 29, 2012

Τελικά μπορώ!

Το τριαντάφυλλό μου!
Έπρεπε τελικά να μεγαλώσω πολύ μέχρι να αρχίσω να προσπαθώ να σχεδιάζω. Το μισούσα το σχέδιο, γιατί φυσικά ποτέ δεν ήμουν καλή. Μάλλον γιατί ποτέ δεν προσπαθούσα αρκετά, γιατί όπως φαίνεται μπορώ να κάνω θαύματα. Το τριαντάφυλλο παραπάνω είναι μόνο ενα μικρό δείγμα.

Αρκεί νομίζω να σας πω οτι έφτιαξα προσωπογραφία του "Dark Knight". Ναι, αυτού της ιστορίας. Διότι είναι υπαρκτό πρόσωπο. Αλλά δεν την έχω. Την έχει ο ίδιος. Κι ελπίζω να μην το μετανιώσω ποτέ αυτό !

Μη με κρίνετε, δεν εχω ιδέα απο σχέδιο και ότι κάνω είναι απο μνήμης. Αλλα εγώ το ευχαριστιέμαι, έστω σαν αποτέλεσμα ή και σαν διαδικασία...

"Είμαι μαζί σου - Νίκος Βέρτης"

Φιλιά.

7 comments:

Unknown said...

Είναι αυτό που λένε πως αν δεν προσπαθήσεις για κάτι, ποτέ δεν θα μάθεις ότι το 'χεις.

Keep going! :)

Zinala said...

έτσι φαίνεται πως είναι :)

Anonymous said...

Φυσικά και μπορεις...

φιλια

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

Ας διώξουμε για λίγο τα πράγματα που μας στενοχωρούν και ας απολαυσουμε ένα ησυχο καλοκαίρι.ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΒΡΩ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!!Πολυ καλο!!!!!!!!!!

eirini said...

Πολύ όμορφο είναι αγγελάκι μου!!! Νομίζω ότι αν εκπαιδευτείς λίγο παραπάνω, θα κάνεις ακόμα καλύτερα σχέδια!!!! Κάθε αρχή και δύσκολη!!!!
Καλημέρα και καλή εβδομάδα εύχομαι!!!

Δaνaη's said...

όμορφο πολύ το τριαντάφυλλο σου :)
όλα τα μπορείς αν τ προσπαθήσεις και δε το αφήσεις!! :D

Zinala said...

thank you all!! :)

Post a Comment

Your opinion is...?