Subscribe:

Monday, July 16, 2012

"Και τα χρώματα πάψανε να υπάρχουν"

   Ανέκαθεν είχα πάθος με τη ζωγραφική και το σχέδιο. Κι ας μην ήξερα να φτιάχνω εικόνες όπως ξέρει η φύση ή οι μεγάλοι ζωγράφοι. Τουλάχιστον προσπαθούσα και το έκανα για μένα. Δεν ξέρω γιατί. Έτσι μου έβγαινε. Κάθε που τελείωνε μια δική μου εικόνα ήμουν τόσο μα τόσο χαρούμενη, σχεδόν εκστασιασμένη με το δημιούργημά μου, αφού ήξερα οτι είναι δικό μου. Το κοιτούσα καλά - καλά και στη συνέχεια κοιτούσα τις ξυλομπογιές μου με βαθιά αγάπη. Σαν να ήταν τα παιδιά μου. Τις ευχαριστούσα σιγανά για τα ζωηρά χρώματα που μου προσέφεραν κι έπειτα τις έβαζα ξανά στη θέση τους. Στην αγαπημένη μου ασπρόμαυρη κασετίνα.
  Έτσι λοιπόν μια μέρα κατάφερα να δώσω χρώμα σε μια ζωγραφιά που είχα φτιάξει κι έδειχνε εκείνον μαζί με μένα σε μια ακρογιαλιά. Την είχα καταφέρει τόσο καλά, ήταν τόσο ζωηρή που την έκανα κορνίζα! Την είδε και ξετρελάθηκε. Ήταν ότι καλύτερο είχα κάνει στη ζωή μου. Και αφορούσε εμένα κι εκείνον.
   Την καμάρωνα κάθε μέρα, για χρόνια. Την είχα τοποθετήσει στο σαλόνι, σε περίοπτη θέση και την έβλεπε ο καθένας μόλις άνοιγα την πόρτα του σπιτιού μου. Μα κάποια στιγμή εξαφανίστηκες. Έφυγες απο τη ζωή μου. Και στη ζωγραφιά τα χρώματα πάψανε να υπάρχουν. Όπως και στη ζωή μου...

θα βρείτε κι άλλα εδώ, στο Λογοτεχνικό Σάββατο .

9 comments:

Anonymous said...

Πάντα στο χέρι μας είναι να ξαναπιάσουμε τις ξυλομπογιές και να ζωγραίσουμε κάτι καινούργιο!!Μη το ξεχνάς!!:)

Arista said...

Υπέροχο να δημιουργείς, κι ακόμα πιο υπέροχο να μπορείς να εκφράσεις και να αφιερώσεις αυτό που δημιουργείς σε κάποιον ξεχωριστό.. Συνέχισε και θα ξαναβρείς :) Καλησπέρα!

Unknown said...

Kαλημέρα Εκπτωτε Άγγελε!
Ολα μα όλα γίνoται γιά κάποιον λόγο, βάλε το χαμόγελο σου σε καθημερινή βάση,και ξεκίνα!
Το βήμα το έκανες, όταν έγραψες αυτό το κείμενο.Κάπως έτσι ξεκίνησα και εγώ εδώ πέρα.Κάτι γίνεται όταν τά λές! Πάμε παρακάτω!
PS:Τώρα τα έκρυψες,'ολα! Προτιμώ το άλλο στύλ :))

eirini said...

Πάρα πολύ όμορφο αγγελάκι μου!!!! Γράφεις πολύ όμορφα!!!
Έχω διαβάσει πολύ ωραία κείμενα γι'αυτό το Λογοτεχνικό Σάββατο!
Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

Zinala said...

Να σας ενημερώσω οτι δεν έννοώ απολύτως τίποτα με το κείμενο αυτό!
Πρόκειται για το "Λογοτεχνικό Σάββατο" όπως ενημερώνω όπου διάφοροι bloggers γράφουν κείμενα με αφορμή μια εικόνα κι ένα τίτλο που δίνει η Βερόνικα. Μπορείτε κι εσείς να γράψετε. Επισκεφθείτε το λίνκ στην ανάρτηση και διαβάστε λεπτομέρειες. Φιλιά!

Zinala said...

Αμαν ρε Μάκη! :)
το άλλο δε βόλευε κι άλλους. παίρνε μάτι στο πλάι ;)

Anonymous said...

Εγκαίρως ειδοποιησες....:Ρ

Zinala said...

Sweetie, αφού στο τέλος υπάρχει το link! (αν και νομίζω οτι όταν το διάβασες εσύ , δεν πρέπει να το είχα βάλει ακόμα! sorry for that!! )

Unknown said...

:(Δε μ αρέσει να παίρνω μάτι!

Post a Comment

Your opinion is...?