Subscribe:

Thursday, July 5, 2012

Νεύρα, θυμός και οργή.

Νεύρα, Μιχάλη, έχω νεύρα!

ΝΕΥΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

   Κι αφού λείπουν όλοι - ας πούμε ότι πήγαν διακοπές κάπου εξωτικά και δεν έχει σήμα και ίντερνετ- θα τα ακούσεις εσύ. Ή καλύτερα, δε θα τα ακούσεις, τίποτα δε θα ακούσεις, όλα θα τα γράψω και τίποτα.

   Ξέρεις, όπως κανείς άλλος, πως μιλάω μόνο όταν θέλω εγώ.
Με πειράζουν Μιχάλη, με πειράζουν τα πάντα. Δεν ξέρω τι στα κομμάτια έχω κάνει πλέον λάθος, τι πρέπει άλλο να διορθώσω, το μόνο που θέλω είναι να πάω στ' ανάθεμα! ω , ναι! εκεί. για να μην πω στο δι@ολο.

   Με πειράζουν Μιχάλη. Και δε μπορείς να κάνεις τίποτα.

   Αυτό το σπίτι  κατάντησε ξανά μετά απο τόσους μήνες αποπνικτικό. Τραγικά αποπνικτικό. Τρομερά καταθλιπτικό. Απογοητευτικά μικρό ή μάλλον έχει πολύ κόσμο.

   Τρελαίνομαι Μιχάλη. Πνίγομαι. Τρέμω και χάνομαι.

   Μιχάλη με ακούς; Χάνομαι. Με πνίγουν οι τοίχοι και είμαι αποξενωμένη σε ένα τέτοιο μέρος.... Πλέον δεν έχει σημασία ούτε το δωμάτιο ΜΟΥ. Που κανονικά θα έπρεπε να είναι ο χώρος μου. Καταρρακώνομαι Μιχάλη...

   Και το χειρότερο ξέρεις ποιο είναι. Ναι, το ξέρεις καλά... με ξέχασαν όλοι.
[ναι, δεν άντεξα, το είπα.]

   Μιχάλη κάνε κάτι μαγικό να εξαφανιστούν όλα. Η υπομονή μου τελειώνει και γίνομαι ολοένα και πιο ευέξαπτη. Αντικοινωνική και κλειστή. Νομίζω γίνομαι και βίαιη. Ψυχικά προς το παρόν. Αν γίνω και σωματικά θα έχω πρόβλημα.


   Μιχάλη δεν την παλεύω άλλο. Πώς να το πω; Θέλω να βαρέσω το κεφάλι μου στον τοίχο. Ή να ουρλιάξω να πάνε όλοι να γ@μηθούν. ΟΛΟΙ! ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ! Και στο περίπου ξέρω τι είναι.


    Την ησυχία μου θέλω ρε Μιχάλη. Να ζήσω τη ζωή ΜΟΥ! Έτσι όπως θέλω. Κι όχι όπως μου ορίζουν. Αλλά έτσι είναι. Κάθε επανάσταση έχει και το τίμημά της. Κάθε διαφορά απο τη μάζα πειράζει κι ενοχλεί τους πάντες. Αλλά έτσι είμαι. Κι αυτό είναι το μόνο που μου δίνει λιγοστή δύναμη αυτή τη στιγμή.

 Ρε Μιχάλη, τόσα πολλά ζητάω; Να με σέβονται. Αυτό θέλω. Να σεβαστούν την ύπαρξή μου. Το είναι μου, την προσωπικότητά μου. Την όποια διαφορετικότητά μου. Αυτό ήθελα... κι αυτό θέλω ακόμα...


          Στ' ανάθεμα!

5 comments:

Anonymous said...

Χαλάρωσε βρε λιγακι!!!Κάνε εσύ τη ζωή σου και οι άλλοι να πάνε να πηδηχθούν!!Μην ασχολήσαι ρεεεε!!!Θα σε σκοτώσουν αυτά!!Να νοιάζεσαι για σένα,τους φίλους σου,την οικογένεια σου και το αγόρι σου,αν έχεις!!Τα υπόλοιπα ΧΕΣΤΑ!

censurasigloXXI said...

Οπως λέμε στο σπίτι μου... CALMA, AMIGA!

Φιλιά!


Σε περιμένω το Λογοτεχνικό Σάββατο;

Εδώ!

http://logokrisiaikostuprotueona.blogspot.com.es/

Κατερίνα said...

Fallen σιγά μη δώσεις τόση αξία στον εναν και στον άλλον! Καλά στα λέει ο @ Ρασκόλνικωφ! Κοίτα τον εαυτό σου και κάνε αυτά που σε χαροποιούν, κοίτα και τους αγαπημένους σου και όλα τα άλλα αγνόησέ τα! Και να μην επιτρέπεις στους άλλους να σε επικρίνουν ή να σε καταπιέζουν για την όποια διαφορετικότητά σου! Ο καθένας να κοιτάει τη δουλειά του και τα δικά του θέματα. Η διαφορετικότητα για εμένα έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Αν όλοι ήμασταν ίδιοι θα ήταν πολύ μονότονος ο κόσμος.

ElenaG said...

καλε τι είναι αυτά που διαβάζω...πάρε τους κολλητούς/κολλητές και τρέξε...καλοκαίρι κοριτσάρα μου βγες έξω...έστω και μονη αν το θες...

άντε ντε κουνήσου... κανε τις διευθετήσεις για τη συνάντηση που ήθελες...όσοι και αν μαζευτείτε καλά θα περάσετε...να μου το θυμηθείς!!!

Zinala said...

να σας απαντήσω όλους μαζί ότι το θέμα με τα νεύρα είχε να κάνει με οικογένεια. οπότε όλα τα άλλα είναι περιττά.
εν συνεχεία να απαντήσω και λίγο πιο συγκεκριμένα:

@Ρασκόλνικωφ
έχω τρελό θέμα με την υγεία μου απο κάτι τέτοια. νεύρα και άγχος (κυρίως το 2).

@Βερόνικα
λόγω νεύρων σε αφησα πίσω, θα επανέλθω όμως σύντομα !!
ευχαριστώ για την επισκεψη

@Κατερίνα
"μην επιτρέπεις"
σωστή κουβέντα. όπως και η τελευταία σου φράση. αλλά που να καταλαβουν...

@ Έλενα
οι κολλητοί όπως έγραψα στην ανάρτηση "ας πούμε ότι πήγαν διακοπές κάπου εξωτικά και δεν έχει σήμα και ίντερνετ" . μην την ψάχνεις...
όσο για τη συνάντηση, μόνο η Ειρήνη προθυμοποιήθηκε. Δεν έχω ιδιαίτερα μεγάλο μπλογκ-ο-κύκλο για να ταξιδέψει λίγο η ιδέα. οπότε πάει κι αυτό... και το οτι είναι καλοκαίρι μου χαλάει τα παντα, για πολλούς λόγους!


να στε καλά για τις αποκρίσεις σας. καληνύχτα :)

Post a Comment

Your opinion is...?