Subscribe:

Thursday, September 13, 2012

Φραγκούλης Μάριος 2012

   Χθες , Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου, έδωσε συναυλία ο Μάριος Φραγκούλης στο Θέατρο γης. Ήμουν κι εγώ εκεί κι ομολογώ ότι το καταευχαριστήθηκα! Όσα λόγια και να πω, δεν είναι δυνατόν να το περιγράψω. Τι συναίσθημα, τι φωνή, τι παρουσία! Παράλληλα, όμως ευχαριστήθηκα πολύ και τον πιανίστα του, Θωμά Κοντογεωργη. Έχω συμπάθεια μεγάλη στους πιανίστες απο μικρή κι αυτός ήταν εξαιρετικός. Τέλος η τιμή του εισιτηρίου ήταν λογική: 15 € το κανονικό και 10€ φοιτητικό κλπ.
   Σας προτίνω όποτε σας δοθεί η ευκαιρία να πάτε να τον απολαύσετε. Και σας παραθέτω αγαπημένους στίχους που τραγούδησε:


Όταν ήμουν παιδί είχα βρει έναν κήπο
για να κρύβομαι εκεί απ' τη ζωή όταν λείπω
όταν ήμουν παιδί είχα κρύψει έναν ήλιο
να 'χει ο δρόμος μου φως κι η σιωπή μου έναν φίλο.


Καλό σας απόγευμα!

0 comments:

Post a Comment

Your opinion is...?