Subscribe:

Saturday, September 29, 2012

Ένστικτο.

   Είπα "τέρμα" στον εαυτό μου. Θα τα βάλω όλα σε μια τάξη. Δε θα αφήσω κανέναν ξανά να με πληγώσει. Έχετε πληγωθεί όλοι λίγο πολύ, αισθηματικά, είτε επίτηδες είτε κατα λάθος. Πολύ πιθανόν να έχετε πληγώσει κιόλας.

  Αλλά εγώ δεν αντέχω άλλο. Θέλω να μείνω λίγο με τον εαυτό μου, να με γνωρίσω καλύτερα. Να αναρρώσω, να ζήσω. Ίσως και να περάσω καλύτερα κάποια στιγμή.

   Δε θέλω πάνω απο το κεφάλι μου να υπάρχει καμία ταμπέλα που να λέει "διαθέσιμη", μα δε θέλω ούτε να με λυπούνται που είμαι μόνη μου. Κανείς δε μπορεί να σταθεί δίπλα μου επάξια κι εγώ τον εαυτό μου δεν τον χαραμίζω. Όχι πια.

   Σχέσεις, λέξεις, υποσχέσεις δε με εκφράζουν τώρα. Δεν είμαι ψυχολογικά διαθέσιμη, πως το λένε;?! Κι αν κάποιοι εκει έξω την έκαναν τη φράση αυτή "κλισέ", με συγχωρείτε πολύ, αλλά εγώ θα τη χρησιμοποιήσω γιατί τη νιώθω.

   Δεν ξανα ανοίγω την καρδιά μου σε κανέναν, ο οποίος δε θα μου δείξει οτι το αξίζει . Για τον οποίο δε θα τρέχω σαν παλαβή να δω, να απαντήσω στο τηλέφωνο ή να σκέφτομαι συνέχεια. Για κανέναν ο οποίος δε θα με συναρπάσει. Κι ας φαίνεται οτι βαρέθηκα , δεν είναι έτσι. 

   Δεν είναι κακό να ξέρεις τι ζητάς , τι προσδοκάς  Να ζεις στο όνειρο που έπλασες. Κι ας κρατήσει λίγο.


   Δε με συγκινούν τα αμάξια, τα λεφτά, η χλιδή. Τρόπους έχεις; Ειλικρίνεια, αλήθεια, ευαισθησία;

   Φευ... Το ένστικτο μου γι άλλη μια φορά φάνηκε να με προστατεύει.... από τύπους κακούς.
   Σαν τον τελευταίο.


   Θα μαζέψω μερικούς στίχους που με εκφράζουν:

"περνάει καλά τα βράδια μόνη βγαίνει και ξενυχτάει"  - Κωστόπουλος

"Προσεχώς, γι άλλα μάτια θα κοπώ" - Κιάμος

"Θα βγαίνω, θα πίνω και λόγο δε θα δίνω καλά θα περνάω, μόνη μου θα γυρνάω" - Κιάμος

"Να φύγεις από μένα
να ζήσω τη ζωή μου
να φύγεις να μ' αφήσεις
το δρόμο μου να βρω

Ξανά μη μ' ενοχλήσεις
την πόρτα της καρδιάς μου
ξανά μην την ανοίξεις
γιατί δε θα 'μαι εδώ" - Κιάμος



   Κόβω τους διαύλους επικοινωνίας, τις επαφές, τα πάντα...
   Κι είναι γ@μώ το απο τις πιο δύσκολες φάσεις τώρα. Μα θα περάσει...


   Κι όλο κοιτώ το κινητό.

   Έφυγα.
   Ένστικτο...


2 comments:

Σωκράτης Αμπντούλ Ματίδης said...

ακου αυτο!! http://www.youtube.com/watch?v=Hm6DqtMmnDk

ελπιζω να σου δωσει κατι! καλη συνεχεια!

Zinala said...

thank you :)

Post a Comment

Your opinion is...?