Subscribe:

Saturday, December 15, 2012

Άντε και του χρόνου και κάθε μέρα!

Κάποιες στιγμές και κάποια συναισθήματα δεν περιγράφονται με λόγια...
Αλλά ας προσπαθήσω να αποτυπώσω μερικές στιγμές σε τούτο το ιστολόγιο.

   Σήμερα στολίσαμε το δέντρο και τα σχετικά χριστουγεννιάτικα στολίδια στο σπίτι. Αργήσαμε, ναι, κι ίσως να μην το κάναμε καν, αν δεν περιμέναμε οτι θα βγει η μάνα απο το νοσοκομείο. Οπότε, αφού έμαθα τα ευχάριστα (αναμένουμε βασικά), έσπευσα να καλέσω δύο αρκετά κοντινούς μου φίλους για να με βοηθήσουν στο στόλισμα. Για μένα θα ήταν μια ιδιαίτερα βαρετή και κουραστική διαδικασία (μόνο αυτό μου έλειπε δηλαδή) κι έτσι μ αυτόν τον τρόπο και ξεμπέρδεψα εύκολα, μα και πέρασα υπέροχα.
   Αυτό που μου άρεσε λίγο παραπάνω απο το στόλισμα ήταν το οτι τους έβαλα κι έφαγαν -κάτι κομματάκι δύσκολο να καταφέρω με την κοπέλα!- και το οτι έφτιαξα μετά ποπ κορν και φυσικά τους άρεσαν πολύ με ΚΑΡΥ! Ναι ποπ κορν με κάρυ. Δοκίμασε πριν κρίνεις, αλλά πρόσεχε τι κάρυ θα επιλέξεις.
   Και τέλος, αυτό που λάτρεψα στο όλο event ήταν η συμπεριφορά του άλλου φίλου μου. Κουβάλησε τα πάντα, συμμάζεψε, έπλυνε πιάτα και το κυριότερο... μου άλλαξε τα φώτα! Στο δωμάτιο, φίλτατε, στο δωμάτιο...
   Εδώ και τρεις εβδομάδες ήμουν με ένα λαμπατέρ γιατί πολύ απλά μόνη δε μπορούσα να αλλάξω λάμπα και τα βράδια ο πατέρας όταν επέστρεφα, κοιμόταν. Οπότε αυτό το αγόρι ήρθε μέσα στο σπίτι ως "μάνα εξ ουρανού" -στη συγκεκριμένη περίπτωση βλέπε αδερφός/πατέρας/ξάδερφος, μην παρεξηγηθεί το θέμα. Κι εγώ έγινα ξαφνικά πολύυυυυυυυυ ευτυχισμένη. Και κάτι παραπάνω.
Ναι, για μια λάμπα κι όχι μόνο...

   Ίσως να το ανέλυα παραπάνω, αλλά είναι τέτοια η ώρα που δεν μου το επιτρέπει, οπότε σε καληνυχτώ και θα σου γράψω σύντομα.



Καλές γιορτές, καλά Χριστούγεννα και να έχουμε πάντα χαρές και υγεία!

4 comments:

ασωτος γιος said...

ειδες κατι απλο , πως μπορει ενας φιλος να σε κανει λιγο πιο ευτυχισμένη
καλα Χριστούγεννα

Zinala said...

βρε, καλώς τον άσωτο! (σε ξέρω απο παλαιότερο μου μπλογκ, τι να ξεθάβουμε τώρα...)
έχεις δίκιο. άλλωστε όπως λέω, η ευτυχία βρίσκεται σε μικρες κι απλές στιγμές. Σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα κι εγώ

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Να περνάς καλά!
Οι φίλοι είναι το απάγκιο μας!
Και του χρόνου!
Καλά Χριστούγεννα!

Zinala said...

η υγεία είναι το σημαντικότερο όλων και δεν εννοώ τα κρυολογήματα γιαγιάκα...
κι επειτα να περνάμε και καλά! :)
καλές γιορτές και σε σένα!

Post a Comment

Your opinion is...?