Subscribe:

Sunday, December 23, 2012

Λίγες γραμμές

Με απασχολούν τώρα πια τόσα πολλά που έχω καταρρίψει κάθε προηγούμενο ρεκόρ. Πλέον δεν τα αφήνω να με επηρεάζουν πολύ. Ντάξει, απλά όχι όλα.

Επίσης, θέλω να καταγγείλω πως είμαι ανοργάνωτη σε πολλούς τομείς. Και το ειρωνικό είναι οτι σπουδάζω στον απόλυτο κλάδο της οργάνωσης: στη Βιβλιοθηκονομία! Yeah.

Έχω αλλάξει πολύ. Η χλωρίνη έχει φθείρει τα χέρια μου, αν και φοράω γάντια και είναι φορές που σκέφτομαι πως αν απολυμάνω το σπίτι παραπάνω, τότε δε θα σκοτώσω τα μικρόβια αλλά εμάς. Κατά τον Κωστή : "πιο απολύμανση, πεθαίνεις", θα έλεγε. Αλλά δεν το λέει γιατί δεν το ξέρει. Είναι στην Ξάνθη και απο την αρχή της γνωριμίας μας αναρωτιόμουν αν έχει συναίσθηση του κόσμου γύρω του. Τελικά για μένα ο Κωστής είναι απλά παιδί ακόμα. Και τον συνήθισα.

Εμένα η χλωρίνη δε με κάνει πιο "φοιτήτρια", με κάνει πιο νοικοκυρά, με την έννοια της γυναίκας. Αντιμετωπίζω τους χειρότερους μου εφιάλτες. Ίσως όχι στον απόλυτο βαθμό, αλλά έχω σοκαριστεί ήδη τόσο πολύ που αναρωτιέμαι συχνά, το τι θα ακολουθήσει.

Μου λείπει, επίσης, ο καιρός που είχα έμπνευση κι έγραφα. Κι όχι, δεν έχω μείνει στάσιμη. Ίσα που έχω ωριμάσει παραπάνω και θα περίμενα να γράφω ακόμα πιο "σοφά" κείμενα ή πιο πικάντικες και καλογραμμένες ιστορίες, αλλά όπως βλέπει καθένας σας, δε γράφω παρά μόνο την καθημερινότητά μου εδώ πέρα.

Είμαι καλά.
Δεν το βάζω κάτω, αλλά ξέρεις τι γίνεται; Όταν μου αλλάζει η καθημερινότητά μου, ζορίζομαι να προσαρμοστώ. Τα θέλω, βλέπεις, όλα στη σειρά. Και μου το λέγανε , να μην τα βάζω όλα σε πρόγραμμα.

Μα εγώ είχα άλλα "θέλω" και άλλες βλέψεις για τη ζωή μου.  Κι εκεί ακριβώς την πάτησα. Ίσως να έβαλα μυαλό, ελπίζω. Προσαρμόζομαι να ζω σε μια κατάσταση στην οποία δεν ξέρεις τι ξημερώνει, αλλά παράλληλα σχεδιάζεις και εύχεσαι το καλύτερο.

Τούτο το ιστολόγιο κατέληξε στην περίοδο αυτή να αντικαθιστά σχεδόν το ημερολόγιό μου, οπότε αν δε βγάζετε άκρη είναι επειδή μπαίνετε σε προσωπικά καλντερίμια.

Καλές γιορτές, τα λέμε σύντομα.

4 comments:

CS said...

Στο μπάνιο, μόνο βιακάλ!
"Μου λείπει, επίσης, ο καιρός που είχα έμπνευση κι έγραφα."
Προφανώ έχεις καταλάβει ότι ζωγραφίζεις το e-χαρτί;
Δεν είναι και τόσο εύκολο, πάρε παράδειγμα το τουίτερ. Γεμάτο τίτλους άρθρων και αποτυχημένους συγγραφείς :P

Zinala said...

και στο μπάνιο χλωρίνη - είναι τόσο μούφα που δε θα πάθει τίποτα (εννοώ ότι δεν ειναι δυνατή σαν την κλινεξ!- αλλά τώρα πήρα ντετολ οπότε χαρ χαρ χαρ ... [συνοδεύεται με το σχετικό τρίψιμο τον χεριών και το ανάλογο ύφος].

Να, ξύπνησα και θα σε έπαιρνα τηλ, αλλά δε θέλω να σε φέρω σε δύσκολη θέση κι έτσι δεν πήρα :ΡΡ

ζωγραφίζω το e-χαρτί; χμμ, κοιτα να δεις που δεν το χα καταλάβει! thank you!
εσύ γιατί δε γράφεις;;;;;;;;

CS said...

Δεν είναι και τόσο εύκολο το γράψιμο :/
Εξαρτάται και από την διαρύθμιση του μπάνιου και από το πόσο φορτωμένο είναι. Αν έχει 2 σαμπουάν και 2 σαπούνια, τα παραμερίζεις και το καθαρίζεις με νερό και σφουγγάρι.
Δύσκολη θέση; Με τα χέρια στην ανάταση, το ένα πόδι στον αέρα, το κάθε μάτι να κοιτάει αλλού και να χοροπηδάω; Καθόλου ^_^

Zinala said...

αγαπητέ CS, η μητέρα μου είναι βαριά άρρωστη - στο χα πει, δε στο χα πει;- και τώρα που βγήκε απο το νοσοκομείο θέλουν τα πάντα χλωρίνη και απολύμανση καθημερινά. Εμείς πάλι, θέλουμε απολύμανση πριν καν την κοιτάξουμε.
Δε ζω σε σπίτι, αλλά σε νοσοκομείο και είμαι νοσοκόμα και υπεύθυνη καθαριότητας. Συν καθαρίστρια. Και νοικοκυρά. Και μπειμπι σιτερ του μπαμπά και άλλα πολλά!

Δύσκολη θέση διότι εσύ εξαφανίστηκες και άρα υποθέτω θες την ησυχία σου ή κάτι τέτοιο. Άσε που δεν έχω ιδέα που είσαι, τι κάνεις, πως περνάς...

Post a Comment

Your opinion is...?