Subscribe:

Thursday, February 7, 2013

Και μην ξεχάσεις την κότα!

  Μέσα σε τόσες μέρες, έγινε κι ένα καλό- το αναμενόμενο: έβγαλα το νάρθηκα κι ας έχω ακόμα τις πατερίτσες.
   Τώρα έχω πέσει με τα μούτρα στην αναζήτηση εργασίας μέσω αγγελιών προς το παρόν, αλλά είναι σχεδόν ακατόρθωτο να βρω κάτι έτσι. Ποτέ δεν πίστευα στις αγγελίες. Έτσι έβαλα εγώ μια αγγελία για τη βασική μου εργασία, το μανικιούρ. Αναμένω πρώτα τη δημοσίευσή της (στο αγγελιόπολις την έβαλα, αν θες να σου δώκω ιδέες) και έπειτα κλήσεις για ραντεβού. Δε μπορεί να πάει ΚΑΙ αυτή η αγγελία χαμένη... Δε θα το αφήσω. Κι έπειτα, όταν μπορέσω να πατήσω σωστά το πόδι και να αντέχει λίγη πίεση και βάρος θα κάνω αυτό που χρόνια τώρα ανέβαλα γιατί στο κεφάλι μου φαινόταν παράξενο ή και ανάρμοστο ή και... ε πες το όπως θες. Θα αναζητήσω δουλειά σε καφετέρια. Αντε να δούμε τι θα γίνει με αυτό.
  Η ζωή στην Ελλάδα έχω να πω οτι είναι όχι μόνο τραγική μα και αστεία. Ξαφνικά σου λέει το Υπουργείο παιδείας οτι θα σου μεταφέρει τη σχολή. Το αν μπορείς ή όχι να πας είναι δικό σου πρόβλημα. Μη σπουδάζεις σου λέει, μπας και μπορέσουν οι προηγούμενοι απο σένα να πάρουν σειρά στις λίγες εναπομένουσες εργασίες.  Εσύ, θα δουλέψεις στα 40 σου. ΑΝ υπάρχει τίποτα. Τέλος πάντων δε θέλω να μακρηγορήσω και με αυτό.
   Δε θα πω οτι θέλω να φτιάξω τη ζωή μου, γιατί αυτό γίνεται συνέχεια. Μα θα πω πως θέλω να δρομολογήσω κάποια λίγα πράγματα. Ίσως να είναι μόνο ένα πράγμα με κανα δυο παρακλάδια. Δεν έχει σημασία ο αριθμός , μα η κατάσταση.
   Θα έπρεπε μέσα σε όλα να με ενδιαφέρει και η υγεία μου, μα στην παρούσα φάση η υγεία μου είναι κάτι που εξαρτάται άμεσα απο την ψυχολογία μου. Οπότε δίνω βάση εκεί για να μπορέσω να σηλώσω λίγο το ανάστημα και τη διάθεσή μου.
 


    Και κλείνοντας να πω οτι δε μπορώ να κάνω τίποτα που να μην το πιστεύω, που να μη δίνω την ψυχή μου σε αυτό. Αλλιώς ότι και να κάνω θα πηγαίνει στην άκρη πολύ γρήγορα, θα παρατιέται και θα ξεχνιέται άμεσα. Και ο στόχος μου τώρα είναι να βρω δουλειά για να γίνω καλά.


Το διάλειμμα τελείωσε. Επιστρέφω.
   

3 comments:

serenata said...

Οταν δουλέψεις σε καφετέρια θα πηγαίνεις τον καφέ δε σκέφτεσαι να κάνεις και ένα μανικιούρ/πεντικιούρ; Μια ιδέα....:P

Φιλάκια:)

Zinala said...

Μόνο με πρωτοτυπίες θα την παλέψουμε ! :Ρ

Overthrower said...

Καταρχήν σιδερένια. Έχε πίστη και όλα θα γίνουν. Συνέχισε να προσπαθείς και κάτι θα βρεις να κάνεις...

Post a Comment

Your opinion is...?