Subscribe:

Thursday, February 7, 2013

Επισκόπηση πραγμάτων.

   Έχω τόσα πολλά να γράψω. Σκέψεις κάνουν κύκλους στο μυαλό μου. Με πνίγει το δίκιο, αλλά και το άδικο παράλληλα. Έχω επιλογές, μα είναι όλες μισές. Ατελείς. Δε βλέπω διέξοδο πουθενά. Είμαι μπλοκαρισμένη ανάμεσα στο τίποτα και στο πουθενά.
   Οι επιλογές μου είναι "ζωή η θάνατος" κι εγώ συνεχίζω σταθερά να επιλέγω το τίποτα. Δε μπορώ να επιλέξω, γιατί δεν ξέρω όχι ποιο είναι το σωστό, μα δεν είμαι σίγουρη για το πόσες αντοχές έχω να παλέψω για τα "θέλω" μου. Σκέψεις στο μυαλό μου γυρνούν ξανά και ξανά, απο την αρχή στη μέση και πάλι απ' την αρχή. Δεν υπάρχει τέλος. Η διαδικασία είναι αέναη.
   Φοβάμαι κι ας ξέρω πως δε μπορώ να περιμένω διαφορετικά αποτελέσματα κάνοντας τις ίδιες κινήσεις. Κάποια πράγματα για μένα είναι αυτονόητα, μα δεν τα έχω. Μέσα στα νεύρα και το θυμό μου μπορεί να κάνω σπασμωδικές κινήσεις δίχως όφελος. Μα λίγο πριν την καταστροφή ο αιχμάλωτος δεν ενδιαφέρεται για πρόωρο θάνατο. Πλέον δεν έχω τίποτα να χάσω. Ούτε καν την ψυχή μου, αφού κι αυτή τελικά έχει μπει ενέχυρο για λίγες στάλες ζωής.
   Δεν είναι αρκετό το να κάθομαι να γκρινιάζω, πρέπει να οργανώσω πλάνο. Πρέπει να σταματήσω να φωνάζω άδικα για βοήθεια. Άλλωστε, δεν πιστεύω οτι μπορεί να με βοηθήσει κάποιος πέρα απο τον εαυτό μου. Τι να καταλάβεις κι εσύ, κι αυτός κι ο άλλος;
   Το σίγουρο είναι οτι θέλω να φτύσω κατάμουτρα ανθρώπους που εμπιστευόμουν κι όμως με πρόδοσαν άσχημα σε δύσκολη φάση. Αυτός ο κόσμος δεν σ αφήνει να εμπιστευτείς πλέον κανέναν...


Κι η ζωή μου πια:
~*~ Πάριος, Γιάννης- Θλιβερό τοπίο ~*~

6 comments:

paliokoritso.... said...

Welcome to the club!!!
Mην έχεις μπέσα ούτε στον κώλο σου που λένε...
Πάντα να κρατάς μία πισινή!
Φιλιά πολλά :)

Zinala said...

λένε τέτοιο πράγμα, ε; χμμ... εννοούν να μην εμπιστεύεσαι κανέναν;

paliokoritso.... said...

Aααα να γειά σου!!!

Zinala said...

ωραία, έμαθα νέα ελληνική φράση!

serenata said...

Αδερφούλα σε καταλαβαίνω.
Θα σου πω αυτό που λέω και σε μένα: ο θάνατος είναι εύκολος, η ζωή είναι δύσκολη.
Δείξε πόσο δυνατή είσαι λοιπόν!!!

Φιλάκια πολλά:))

Overthrower said...

Διέκρινα μια απαισιοδοξία; Άλλαξε κάτι λοιπόν στη ζωή σου και οι αλλαγές θα έρθουν από μόνες τους...

Post a Comment

Your opinion is...?