Subscribe:

Thursday, September 19, 2013

Η απάντηση

Βρήκα μια απάντηση επιτέλους! Κι ας αφορά μονάχα μια ερώτηση.

Μένω σπίτι και κάθομαι στον υπολογιστή γιατί έτσι ξεχνιέμαι. Λειτουργεί σαν ναρκωτική ουσία στο μυαλό μου. Με ΚΑΘΕ παράπλευρη απώλεια. Δεν κερδίζω ζωή, έτσι τη χάνω. Αν έμενα μόνη μου, θα μπορούσα να σκεφτώ για τον εαυτό μου. Όπως έκανα παλιά. Αλλά τώρα σαν να κάτι να μου λείπει και να ψάχνω αναπλήρωση στις σελίδες του διαδικτύου. Κι ας ξέρω οτι υπάρχει fifty-fifty πιθανότητα να το βρω. Δηλαδή δε θα το βρω. Το ένα σίγουρα δε θα το βρω.

Στέκομαι μπροστά στην οθόνη και βλέπω το κενό φύλλο της ανάρτησης. Η ώρα κοντεύει 2. Νυστάζω. Αλλά το πείσμα δε με αφήνει να πάω στο κρεβάτι. Εδώ, θέλω να μείνω εδώ. Να βρω απαντήσεις. Η ερώτηση;
"Ποια είμαι;" 

Κάποιοι εκεί έξω περνάνε καλά και το ξέρω. Είχα και την ευκαιρία να πάω. Αλλά όχι τη διάθεση. Όχι σήμερα. Όχι.

"Θέλω να φύγω", είναι η μόνη φράση που γυρίζει στο κεφάλι μου. Και απο λέξεις; "Ατυχία".

Πες μου πόσο πρέπει να το παλέψω;


"Ουίσκι" περνά απο το μυαλό μου και πολλά πρόσωπα. Γνωστά πρόσωπα. Άγνωστα πρόσωπα. Ποια είμαι επιτέλους;

Ποια είμαι, πες μου.


Εγώ που ήμουν; Τι έκανα όλο αυτόν τον καιρό;


Δε σε αντέχω άλλο εαυτέ.

Θέλω να βγω έξω. Μα φοβάμαι. Τι έχει εκεί;
Θα βγω και πάλι μόνη;

Ναι, ίσως πρέπει να με ζορίσω λίγο πάλι.


Πού πήγαν τα όνειρά μου; Τα σχέδια μου; Πάλι χάλασαν. Πάλι. Και πάλι τα συντρίμμια θα πρέπει να τα ανακυκλώσω και να βγάλω όνειρα, νέα, άθικτα, ασκούριαστα. Βασισμένα στα κομμάτια που απόμειναν.


Κουράστηκα ρε.
Κουράστηκα πια.



Και ξέρω οτι δε θα νοιαστεί κανείς να ρωτήσει τι έχω. Ένας φίλος δε θα εμφανιστεί. Πλέον ότι περνάω, το περνώ μόνη μου.

Το δάκρυ κύλησε και οι λέξεις στο κεφάλι ανακυκλώνονται. Σκέψεις, ιδέες. Δε θα το κάνω. Δε θα καταστραφώ.

Άρχισα να κρυώνω. Μα τι καιρός!
Ξέρεις τι; Δεν κλαίω για αγάπες μου παλιές. Δακρύζω μονάχα λίγο, για επιλογές που δε μου ταιριάζουν . Που μου χτυπάνε πλέον στο μάτι. Που δε δείχνουν ποια είμαι.

Μα ποια είμαι;;
Πάσχω απο κρίση ταυτότητος και το ένα δάκρυ διαδέχεται το άλλο. Βλέπεις; Δε χρειάζομαι ουίσκι για να πω λόγια ακατανόητα.

Και να προσθέσω πως ότι μου λες, μένει μέσα μου. Δε θα το πω παραέξω. Θα το κρατήσω εκεί φυλαγμένο, να με φάει. Να με ρημάξει, έτσι όπως θέλεις όταν μου το λες. Και να που το θυμάμαι τώρα. Σιγά! Άλλωστε δεν έχω κανένα ... βάθος. Ξεθάβονται εύκολα όλα.


Τι σκ@τ@.

Δε θα κοιμηθώ απόψε. Απόψε θέλω βόλτα στο φεγγάρι. Να την περάσω μόνη μου. Θα βάλω μια φουτερ και θα βγω. Κάνει ψύχρα εκεί πάνω. Το βλέπω, το νιώθω.
Και μιας και λέμε για τοπία: Θλιβερό τοπίο - Πάριος Γιάννης

Αν και για μένα η μοναξιά, εδώ που τα λέμε, δε μοιάζει με τρελοκομείο. Όχι πάντα. Όχι απόψε. Απόψε έχω το φεγγάρι.
Ω, μα τι λέω; Κρύφτηκε πίσω απο τα σύννεφα. Τώρα πως θα ανέβω εκεί ψηλά;




Τρελαίνομαι εδώ. Το βλέπεις; Θέλω να φύγω. Να φύγω....

7 comments:

Σωκράτης Αμπντούλ Ματίδης said...

Σε αυτο το βιβλιο που σου προτεινα τις προαλλες λεει οτι το να μην ξερεις ποιος εισαι, δηλαδη το να μην ξερεις οτι εχεις τις αλφα ή τις βητα ιδιότητες δείχνει οτι εχεις ερθει σε επαφη με την αληθεια αλλα την αρνηση. Οι ανθρωποι δεν εχουν αλφα ή βητα ιδιοτητες. Δεν εισαι τα συναισθηματα σου, οι σκεψεις σου, οι αναμνησεις σου. Εισαι η αντίληψη αυτων. Θα σου μιλαγα για αυτο το βιβλιο κι αλλο γιατι μαρεσει πολυ. Νομιζω και σενα θα σαρεσει. Νομιζω η συμπαθεια που σου εχω ειναι επειδη κανεις τετοιες ερωτησεις που ζητανε απαντησεις που με εκφραζουν. Μπορεις να ξεπερασεις αυτην την συναισθηματικη φαση που εισαι. Μελέτησε την.

Zinala said...

αυτό που με εντυπωσιάζει σε σένα δεν είναι τόσο οι απαντήσεις που μου δίνεις και η τροφή για σκέψη ενίοτε, αλλά το οτι δε βαριέσαι να διαβάσεις τα ποστ μου :P

Σωκράτης Αμπντούλ Ματίδης said...

μαρεσουν τα ποστ σου. θετουν τα ερωτηματα σε αρκετα σωστες κατα τα δικα μου προτυπα βασεις..
επισης, δεν ξερω τι αποψη φερεις για την θρησκεια και ποσο προκατειλημενη μπορει να εισαι απεναντι στα οσα λενε οι γεροντες αλλα εχω ακουσει καποιες ομιλιες του γεροντα Νικωνα και εχω την αισθηση οτι αυτος ο ανθρωπος ξερει τι λεει. οποτε αμα θες τσεκαρε τον στο γιουτιουμπ.

CS said...
This comment has been removed by the author.
CS said...

(όταν μου διαγράφει τις απαντήσεις ο browser, με βιδώνει άσχημα!!!)
Λοιπόν, αν θυμάμαι καλά τι έγραψα...
Ξεκίνα ένα χόμπυ από αυτά που δημιουργείς και βλέπεις τα αποτελέσματά σου γρήγορα. Για παράδειγμα, μάθε προγραμματισμό και ξεκίνα να φτιάχνεις εφαρμογές για android.
Μακρυά από τα γραμματόσημα!!

Zinala said...

ναι, λέω να εφεύρω το i-phone 10! τι λες βρε; αν και απο την αλλη ειναι καλή ιδέα, κολλάω στο οτι δεν εχω γνώσεις. Κι όλο αυτό θέλει πολύ δουλειά.

Σκεφτόμουν να αποκτήσω γνώσεις περι λογικής, λίγο μαθηματικών και συναφών κλάδων. Ξεκινησα ντοκιμαντερ. Χθες είχε θέμα την κβαντική φυσική. Εμεινα άναυδη !

CS said...

Τελικά δεν μου διέγραψε την απάντηση, αλλά οκ.
Είναι πολύ εύκολο, αρκεί να μπεις στην λογική του και να σου αρέσει τελικά!
http://www.youtube.com/watch?v=yLfJQHrd6Ug

Post a Comment

Your opinion is...?