Subscribe:

Friday, September 20, 2013

Χαμόγελο, γέλιο και φιλίες.

Αναρωτιόμουν για πολύ καιρό τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσα να είμαι λίγο ομορφότερη. Απέρριπτα φυσικά κάθε επεμβατική μέθοδο κι έκλεινα προς μακιγιαζ και ρούχα. Αλλά και τα δύο είναι ασχολίες για άλλο κόσμο... Για κοπέλες με χρόνο, ας πούμε.Κι εκτός αυτού, δε θα διέθετα χρήματα για να αλλάξω γκαρνταρόμπα.

Για καιρό παρατηρούσα τον εαυτό μου. Απο τότε που ήμουν Ρόδο. Ήμουν σκυθρωπή, λιγομίλητη και κλειστή. Και κυριολεκτικά κοιτούσα κάτω.Δε θα αναλύσω τους λόγους, δε χρειάζεται.

Πάντως κατάλαβα οτι ένας πολύ βασικός τρόπος για να γίνω ομορφότερη είναι το χαμόγελο!

Ζορίζομαι κάπως μερικές φορές να χαμογελάσω, γιατί είμαι πολύ σοβαρή εκ φύσεως -ετσι με εκαναν οι συνθήκες βασικά-  αλλά προσπαθώ να δίνω σπίθα απο τα μάτια μου έστω. Να περάσω μήνυμα στους άλλους οτι χαίρομαι, ότι είμαι ευχάριστη.
Το καλύτερό μου είναι όταν βλέπω κάποιον που έχω να δω καιρό (και αν φυσικά είμαι στα καλά μου). Αλλά ναι, δε συναντάς κάποιον κάθε μέρα κατ αυτόν τον τρόπο.


Έπειτα σκεφτόμουν (ξανά), για τη φιλία. Αλλά αυτή τη φορά δεν αναρωτήθηκα τι είναι φιλία, αλλά πως χτίζεται. Η απάντηση κρύβεται μέσα σε στιγμές γέλιου. Στιγμές που θα εξομολογηθείς κάτι δικό σου στον άλλο. Που θα γελάσετε ή που θα μοιραστείτε κάτι κοινό.
Και φυσικά μέσα σε μια φιλία, χρειάζεται προθυμία. Να είσαι ανοιχτός να μάθεις απο τον άλλο αλλά και να του δείξεις. Να μη σκας εύκολα και να μην είσαι ακατάδεκτος. Και τελος, να μη μιλάς μόνο για ένα θέμα.

Καλό σας βράδυ! 

1 comments:

Ἅ λ ς said...

Είναι πολύ πιο φυσικά εκείνα που μας κάνουν όμορφους. Εγώ τελευταία μάθαινα πως οι φίλοι μας κάνουν να λάμπουμε, εκείνοι που μας δέχονται όπως είμαστε δίχως όμως και μεις να είμαστε εγωιστές ή αγενείς..

καλό βράδυ!!

Post a Comment

Your opinion is...?