Subscribe:

Thursday, January 16, 2014

Νύξη για φίλίες

Το θέμα "φίλοι" με απασχολεί συνεχώς είναι η αλήθεια. Καμιά φορά ακόμα και στον ύπνο μου βλέπω διάφορα σχετικά. Ή παλαβά. Δεν εχει σημασία τι όνειρο είδα, έχει σημασία τι σκέψεις κάνω.

Ενίοτε θέλω να μπω εδώ και να γράψω καταστάσεις με ονοματεπώνυμο, για να μάθει όλος ο κόσμος για κάποια ποταπά ατομάκια που γνωρίζω και τι τυχαίνει να συμβεί μαζί τους.
Άλλες φορές -κι εκεί καταλήγω- λέω πως δεν αξίζει και οτι καλύτερα είναι να μην αναφερθεί τίποτα.

Ίσως το μάθημά τους να το πάρουν απο κάποιον άλλο . Από κάπου αλλού. Δεν ξέρω.


Δεν έχω φιλοσοφήσει για πολύ καιρό.
Το να μην φιλοσοφείς ισούται με το να μην σκέφτεσαι....

Καλημέρα!

2 comments:

Mia Petra said...

Καλό απόγευμα Zinala. Το να μην φιλοσοφούμε ποτέ ίσως να σημαίνει ότι δεν σκεφτόμαστε, αλλά, από τη στιγμή που έχουμε την ικανότητα να σκεφτούμε τα περί φιλοσοφίας, προφανώς και δείχνει, αν μη τι άλλο, τις ανησυχίες μας. Σ' ευχαριστώ που γράφτηκες στο blog μου. Ήθελα να στο ανταποδώσω, γιατί έχει ενδιαφέρον και το δικό σου blog, αλλά δεν βρήκα ανάλογη λίστα. Είδα πως κατοικείς στη Σερβία (;) Το Βελιγράδι είναι μια από τις πιο ωραίες πόλεις που έχω δει στα Βαλκάνια. Καλώς σε βρίσκω και καλό σου απόγευμα! :)

Zinala said...

Στη θεσσαλονίκη είμαι απλά κατοικώ στην κοσμάρα μου :P . Τώρα που θα κάνω αλλαγές, θα βάλω και κουτάκι να γραφτείς αφου όντως ενδιαφέρεσαι. Απλώς τα λίγα άτομα που με διαβάζουν , ξέρουν πως να με βρουν . (μια φαση με είχε ενοχλήσει που γραφόντουσαν ατομα απλά για να γραφτώ κι εγώ σ εκείνους)
Σ ευχαριστώ για το χρόνο σου, καλό απόγευμα!


υγ, αγαπώ τη σερβία

Post a Comment

Your opinion is...?