Subscribe:

Friday, January 17, 2014

Κι όμως πάλι ο Σφακιανάκης στον ύπνο μου!

   Αλήθεια λέω, δεν έχω ακούσει κομμάτια του τον τελευταίο καιρό ούτε τον σκέφτηκα για κανένα λόγο. Κι όμως ήρθε! Αυτή τη φορά ήταν και ο φίλος μου μαζί και του έλεγε ο Νότης κάτι δικά τους και καλά . Μα πως; Εκείνη την ώρα γνωρίστηκαν! Εμένα δε μου έδινε τόση σημασία. Του είχα πει να με πάρει μόνο μια αγκαλιά, αλλά όταν ήρθε ο φίλος μου άλλαξα γνώμη, οπότε και κάθονταν και συζητούσαν. Κάτι μας έλεγε για ένα μαγαζί που τραγουδάει τα σ/κ και γενικότερα το σκηνικό άλλαζε συνεχώς. Κι εννοείται οτι ηλικιακά ήταν πάλι νεότερος απο ότι είναι και μάλιστα πιο νέος απο κάθε όνειρο.
   Βέβαια, κάποια στιγμή τους έβλεπα και βαριόμουν, ενώ ειδικότερα δεν συνέβη κάτι άλλο. Απλά ήταν εκεί, σε ένα καφέ μαζί με τον φίλο μου.....


Μάλιστα.


Καλημέρα σας!

0 comments:

Post a Comment

Your opinion is...?