Subscribe:

Thursday, March 27, 2014

Η αρχή

Το μέσα μου σπαράζει και σε ζητάει απεγνωσμένα. Ένα άγγιγμα, ένα φιλί να πλημμυρίζει απο έρωτα. Πάθος.
είναι η μόνη λέξη που μπορεί να περιγράψει αυτο που νιώθω για σένα. Πρέπει να σε έχω.
Ραγίζω κάθε τόσο και σπάω σε κομμάτια. Ουρλιάζω μήπως με ακούσεις. Αλλά εσύ δεν είσαι εκεί. Δεν έρχεσαι. Κι εγώ μένω μόνη να φωνάζω. Να παρακαλώ για τον έρωτά σου! κι εκεί που λέω να τα παρατήσω όλα για σένα, εκεί έρχομαι αντιμέτωπη με τη δική σου αδιαφορία. Γιατί; Γιατί να ίμαι ανασφαλής; Και γιατί να μη μπορείς να με καθησυχάσεις;
Σου ζητώ την ψυχή μου να σώσεις. Να μ' ερωτευθείς και να ζούμε μαζ΄. Ερωτευμένοι στο όνειρο. Να με κοιτάς στα μάτια και να εξαρτηθείς αοπ μένα. Να με θες καθημερινά όλο και πιο πολύ. Να λιώνεις, να καίγεσαι.
Θέλω να μυρίζω το άρωμά σου. Να ρουφάω κάθε ίντσα απο το εγώ σου. Να σ' αγαπήσω και να δεθώ. Κι εσύ, παράλυτος χωρίς εμένα, να μην έχεις επιλογές. Εγώ ή θάνατος! Η ψυχή σου να λιώνει για μένα και να καίγεσαι απο πόθο, καθώς σαν ιεροτελεστία θα είναι ο έρωτάς σου.
Τα σωθηκά μου καίγονται την ώρα που θα τυλίγεις σαν άγγελος την ψυχή μου.
Κι εκεί, στο χώμα θα χαθώ, μια για πάντα μαζί σου.

0 comments:

Post a Comment

Your opinion is...?