Subscribe:

Monday, December 15, 2014

Καλημέρα!

Θέλω ύπνο. ή απλώς να μειώσω οριστικά το ποσό των ωρών που χρειάζομαι ύπνο. Δεν είναι δυνατόν να θέλω 9-10 ώρες για να ξεκουράζομαι... :(
Κι όλο κάτι με ξυπνάει , όλο κάτι με ενοχλεί.

Το βράδυ για παράδειγμα με τριγύριζε ενα κουνούπι. Κοντεύουν Χριστούγεννα αλλά δεν έχουν ψοφήσει ακόμα! Μάλιστα, είχα τσίμπημα πάνω στο βλέφαρο . Κι όμως, κι όμως!

Θα ήθελα να αναφερθώ λίγο στη μουσική.
Τι μουσική ακούω;

Συγκεκριμένα πλέον μπαίνω στο "ραδιόφωνο του τόνου -του ψαριού" κι ακούω lounge & downtempo. Αλλά όταν πάω έξω; Τι προτιμώ; Ήσυχες καφετέριες! Ναι, ακριβώς αυτό προτιμώ! Οι live συναυλίες δεν είναι το φόρτε μου, γιατί δεν έχω τι να κάνω με τα χέρια μου! LOL.
Αν δεν πίνω, τι κάνω;Μήπως να αρχίσω το κάπνισμα; [what!?]

Και ξέρεις, φαίνεται μεγάλο το "πρόβλημα" αυτο όταν σε παρέα με ρωτούν τι ακούω . Θα ακουστώ ξενέρωτη αν πω οτι ακούω χαλαρή μουσική; Μήπως πρέπει να αρχίσω να ψάχνω αρτίστες ; Ρε, τα βαριέμαι αυτά. Πρέπει να έχω εξειδίκευση δηλαδή;

Παρατήρησα, επίσης, ότι δε μου αρέσουν και πάρα πολύ οι ταινίες. Θα δω, πως δε θα δω, αλλά όταν ήταν το φεστιβάλ κινηματογράφου, εγώ γραμμένο το είχα -νοητά στο νου μου για να πάω- αλλά το ξέχασα!Αφού δεν καίγομαι!
Κι όμως, αν τύχει να έχω δει κάποια απο αυτές που θα συζητά η παρέα, τότε απο γνώμη, εκεί να δεις! Έχω σίγουρα! Μπορεί να με απασχολεί πολύ καιρό, μάλιστα, μια ταινία που θα μου προξενήσει κάποια εντύπωση.

Να αλλάξω θέμα, τώρα.

Κοιτάζω τα στατιστικά του ιστολογίου και βλέπω πολλές επισκέψεις ιδίως σε περιόδους που δεν γράφω. Αλλά δεν έχω σχόλια! Όχι οτι καίγομαι, απλώς αυτά τα δύο δε συνάδουν μεταξύ τους! Μπαίνετε, βλέπετε και φεύγετε; Τόσο ενημερωτική είμαι πια;! Ή μήπως δεν μετράει καλά τις επισκέψεις; Το ίδιο θέμα έχω και στο facebook και γενικά οπουδήποτε λέω τη γνώμη μου. Εγώ τη λέω, την ακούν αλλά κανείς δε λέει τίποτα. Γράφω στο προφίλ μου, γελάνε, αλλά τίποτα, ως εκεί. Ξέρετε, νιώθω να με αγνοούν έτσι.
Ακόμα κι αν θέλω να ξεκινήσω μια "επανάσταση", να πω κάτι ηχηρό, απλά το πολύ πολύ να μαζέψω κανένα "like". Αλλά ως εκεί. Τι γίνεται πια; Τι κάνω λάθος;;

1 comments:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Οπως καθε χρονο δεν ξεχναω ποτε την μπλοκογειτονια ετσι και φετος περναω απο εδω να σου ευχηθω ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽

Post a Comment

Your opinion is...?