Subscribe:

Wednesday, December 17, 2014

Τελικά κοιμήθηκα!

   Έχασα ένα, ας πούμε , μάθημα στη σχολή, αλλά νομίζω οτι κατάφερα να ξεκουράσω λίγο τους πονεμένους μύες μου. Κι ευτυχώς, δηλαδή, γιατί δε γίνεται να είμαι πιασμένη συνεχώς.  Επίσης, απουσίασα απο την σημερινή προπόνηση γιατί επιτέλους ασχολήθηκα με μία απο τις 5 εργασίες που έχω να κάνω. Όχι πως την τελείωσα, αλλά μια βασική αρχή -και ίσως μέση- την έφτιαξα. Έπειτα, βρέθηκα με δύο φίλους που συμπαθώ κι εκτιμώ αρκετά. Για διαφορετικό λόγο τον καθένα. Κι ίσως να τους ζηλεύω και λιγάκι. Πάλι για διαφορετικό λόγο τον καθένα.
   Βεβαίως, κι απόψε είδα ένα κουλό όνειρο, όμως ήταν μόνο ένα! Το γεγονός ότι βλέπω πράγματα, τα οποία δε θα συνέβαιναν ποτέ στην πραγματικότητα, τι μπορεί να δείχνει άραγε; Μήπως το οτι δε μου αρέσει η τωρινή πραγματικότητα ή ο εαυτός μου;!? Μήπως τα δημιουργεί η φαντασία μου όλα αυτά, αντί για το υποσυνείδητό και το ασυνείδητο μου; Θα έπρεπε να το ψάξω κάπως; Κι αν ναι, πώς; Θα μπορούσα, βέβαια , να το αναλύω και υπερβολικά το θέμα, όπως κάνω πάντα. Αλλά είναι που μου αρέσει πολύ να ασχολούμαι με κάτι. Εύκολο. Κι αυτό είναι.

0 comments:

Post a Comment

Your opinion is...?