Subscribe:

Friday, August 7, 2015

Προαίσθημα ή απλά 'feeling"

   Το βράδυ που έπεσα για ύπνο σκέφτηκα κάποιο άτομο που το αισθανόμουν τόσο κοντά μου παλιότερα ώστε τον είχα σε πολλά πράγματα ως πατέρα μου. Δε θα πω αν μου λείπει, θέλω απλώς να ανεβάσω ένα κομμάτι που μου τον θυμίζει. Κι αυτό περισσότερο επειδή δε θέλω να ψάξω να βρω που είναι (οπότε καταλαβαίνεις οτι ζει και παίχτηκε μ@λ@κι@). Πιο πολύ να σου πω την αλήθεια, ανησυχώ λίγο επειδή μου ήρθε στο νου έτσι στο ξεκάρφωτο. Κι ενίοτε όταν μου έρχονται έτσι στο νου άτομα, τότε είτε τους βλέπω είτε κάτι τους τρώει. Το συγκεκριμένο άτομο είναι σε άλλη πλευρά της Ελλάδας κι άλλωστε δεν έχει κανένα νόημα να επικοινωνήσω. Δε θέλω δηλαδή.

  Αυτό είναι το κομμάτι.


Και καλά να είναι με ότι κάνει...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Άλλο ένα απο το ίδιο συγκρότημα. Για άλλους λόγους.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



0 comments:

Post a Comment

Your opinion is...?