Subscribe:

Sunday, May 22, 2016

Ρωτάω.

Οτι κάνω για τους άλλους είναι λάθος. Φυσικά, αφού δε γίνεται να έχεις όλες τις πλευρές ευχαριστημένες.

Κι άμα σας γράψω στα π@π@ρια μου και κάνω αυτό που θέλω τελικά; Θα γίνω κακιά, έτσι δεν είναι; 

Μπορεί να το λέω "εγώ φταίω που ασχολούμαι", αλλά το πραγματικό ερώτημα είναι "πώς να σταματήσω να ασχολούμαι", όπως και το "γιατί ασχολούμαι". Αν βρω το "γιατί" ίσως να βρω και το "πως".


Αμα βρω τον τρόπο όμως, θα την κάνω για τα καλά.

Κι έχω μείνει με την απορία...
Μη ζητήσεις εξηγήσεις όμως!


Edit:
Δέκα λεπτά μετά, νομίζω βρήκα μία απάντηση μόνη μου. Ασχολούμαι γιατί αγαπάω/ενδιαφέρομαι και νομίζω πως οι άλλοι θα ενδιαφερθούν εξίσου πίσω.
Δε μπορεί να το χωρέσει το γαμήδι το μυαλό μου οτι δεν πάει έτσι, ποτέ!

Αν θέλουν θα ενδιαφερθούν οι άλλοι απο μόνοι τους. Εγώ δε μπορώ να βοηθήσω καθόλου, παρα μόνο να είμαι αυτό που είμαι.


Νέο ερώτημα: "τι και ποια είμαι;"

Ρε ζωή! Γαμιέσαι βραδιάτικα με τις ερωτήσεις, έτσι;

2 comments:

arkoudi said...

Ευτυχισμένος είναι αυτός που όταν δίνει δεν θυμάται και όταν παίρνει δεν ξεχνά..

Καρά Κυρ said...

Ernesto Che Guevara!! Εύστοχο!!

Post a Comment

Your opinion is...?