Subscribe:

Saturday, May 21, 2016

Δυο λόγια.

   Ώρα 6.37.
Έχω γράψει μια τεράστια ανάρτηση και φυσικά δεν έχω πέσει ακόμα για ύπνο.
Σκέφτομαι όσα είπα και θυμάμαι άλλα τόσα που δεν έγραψα.

Δεν έχω καν ιδέα γιατί μπλέχτηκα σε τέτοια μονοπάτια. Ίσως έπρεπε να το βγάλω απο μέσα μου. Ίσως, απλά να έτυχε.


Και κάθομαι παρέα με δυτικές συνοικίες, σκεπτόμενη αν πρέπει να βγω έξω να ξεζαλιστώ ή αν πρέπει να πέσω για ύπνο, παρόλο που ξέρω οτι θα είναι άθλιος, για πολλούς λόγους.




Πόσο αντιπαθώ τα Σάββατα εδώ...


Και οι δυτικές συνοικίες προτρέπουν να βρεις την ψυχή σου πριν αυτή χαθεί...






Μα εμένα κάποιος μου έχει ρίξει ένα σεντόνι μπροστά απο το βλέμμα μου και όλα τα βλέπω θολά.

Δεν είναι δάκρυα. Είναι το κενό.

Δεν θέλω τίποτα. Δεν περιμένω τίποτα.
Γιατί δεν έχω κανένα πλάνο, κανένα σκοπό. Και με αφήνουν όλα τόσο παγερά αδιάφορη.

Δεν έχω όρεξη για ζωή. Βλέπω μόνο όσα έκανα λάθος.
Διότι αν είχα κάνει κάτι σωστό, μπορεί να μη βρισκόμουν τα βράδια στο χείλος του γκρεμού.






Μάνο, αυτό για σένα.
Δε φοβάμαι το θάνατο, μα το κενό που αφήνει πίσω του...

"Στα είκοσί μου χρόνια, μοιάζω με ναυάγιο που έχει σκορπίσει εδώ κι εκεί".
Νομίσα οτι ήταν για σένα αυτό το τραγούδι. Μα τελικά είναι για μένα.



Ας περάσει κι αυτό, σύντομα σε παρακαλώ...

3 comments:

Anonymous said...

Yπομονή.....

Anonymous said...

Ξέρεις κάτι Σκορπιέ? Συχνά στα όνειρά μου έρχονται οι γονείς μου σε άσχημες εικόνες και παραστάσεις (φύγαν γρήγορα βλέπεις, μαζί και άσχημα). Πρέπει να μάθεις να προχωράς με τους ανθρώπους που έχεις κοντά σου, ούτε αυτούς που δεν έχεις, ούτε αυτούς που σε απόρριψαν και δεν σε θέλουν....Αυτό για τα Σαββατόβραδα και τα γενέθλια......Και που είσαι....για μένα όλα τα βράδια είναι δύσκολα πια. Υπομονή. Α και που είσαι δεν ήρθα στη μάζωξη γιατί δεν βρήκα εισητήριο!

Zinala said...

Κοίτα να δεις παραξενιά: ούτε εγώ πήγα! Lol.


Πάντως η ανάρτηση για τα γενέθλια έχει να κάνει με έναν άνθρωπο τον οποίο πλήγωσε η συμπεριφορά μου, λόγω του νεαρού της ηλικίας μου και το μόνο που θα ήθελα είναι να ζητήσω συγνώμη. Μα φοβάμαι πως δε θα θέλει ούτε να με δει ούτε να με ακούσει πια...

Post a Comment

Your opinion is...?