Subscribe:

Wednesday, November 15, 2017

Πρώτη άδεια

Έχω ακόμη μιαμιση ώρα πριν φύγω για την πρώτη μου επίσημη άδεια (έχω φάει μερικές μέρες λόγω ασθένειας και μαλακίτσες τελικά) και έχω βαρεθεί τη ζωή μου σήμερα. Έχω κοιμηθεί απο τις 10.30 και ξύπνησα αρκετά άνετα στις 7.20... Πολυτέλειες λέμε!

Και για να περάσει η ώρα ακούω καλαμαριά fm. Δεν κάνω διαφήμιση φυσικά, ξέρετε πως έτσι κι αλλιώς ακούω ελληνικά...

Η Χαρά Βέρρα σήμερα μου κρατούσε συντροφιά στα ακουστικά, απο το αγαπημένο youtube. Που και που πάω χορεύοντας στον εκτυπωτή να μαζέψω τα έντυπα. Πολύ χαρτούρα και φάκελοι...

Αλλά δεν πειράζει, γιατί έχω ασύρματα ακουστικά και μου φτιάχνω τη διάθεση. Όχι συχνά, καθώς δεν είναι συχνά πεσμένη :)
Μιλάμε είμαι η ψυχή και το πειραχτήρι της ομάδας.

Κι όταν κάνω καμιά βλακεία, κανα λάθος, εκεί ξεσπάω στα γέλια. Ε, τι να κάνω... άνθρωπος είμαι...


Και πάρτε και το τραγουδάκι της μέρας :
"Δυο ξένοι- Χαρά Βέρρα & Χάρης Κωστόπουλος"

Με μεγάλη αφιέρωση στα παντρεμένα ζευγάρια που κοιμούνται χωριστά σε καναπέ και κρεβάτι!!

0 comments:

Post a Comment

Your opinion is...?