Subscribe:

Sunday, January 21, 2018

Θέλω να ξέρω

Θέλω να ξέρω... Πίνεις κι εσύ για μένα όπως θα έκανα εγώ;
Είναι μέρες που όλα σε θυμίζουν. Μα τι λέω.... Δεν είναι όλα. Αρκεί κάτι μικρό για να σε καταλάβω.

Μα φύγε. Αρκετό κακό προκάλεσες.

Είναι αργά πια για να βρεις εξηγήσεις ή να απαιτήσεις αυτές.
Δε σε ένοιαξε τότε.

Γαμημένο αρχίδι! Μου χάλασες το Σαββατοκύριακο.

Σχεδόν. Μη χαίρεσαι.


Ξέρεις, κάνω μια νέα δίαιτα για να χάσω κάνα δυο κιλά. Του ποτού: δ θα τρώω, μόνο θα πίνω!
Τζιν, ουίσκι, ρούμι, ότι βρω. (Ότι πίνεται το πίνω Κωστόπουλος)

Διότι έχουμε μια βασική διαφορά πλέον εμείς οι δυο. "Εγώ στην ηλικία σου" (ήρθε η δική μου ώρα να το πω), θα έχω κάνει παπάδες... Κι έχω ήδη πιο πολλά από σένα.

Έλα αν τολμάς, να ρωτήσεις ποια είμαι. Έλα, να ακούσεις για μένα...


Αυτό είναι αγορίνα μου. Ξέφτισες.
(Και βασικώς... Ξεφτιλίστηκες κιόλας).

Υγ στους αναγνώστες. Βρήκα την έμπνευση μου πάλι;

0 comments:

Post a Comment

Your opinion is...?