Subscribe:

Monday, September 16, 2013

Η ευκαιρία.

Είναι φορές που έχεις ΜΙΑ ευκαιρία να κάνεις κάτι. Και τότε μπαίνεις σε δίλημμα. υπάρχει ΜΟΝΟ ΜΙΑ επιλογή τελική. Όλα τα άλλα παραμένουν σκέψεις. Και τότε τι κάνεις;

Προσπαθώ σε μία στιγμή να χωρέσω όλα μου τα "θέλω". Σκέφτομαι τι να θέλω πιο πολύ. αλλά να που δε χωράνε όλα μαζί.
Έρχονται να με επισκεφθούν και τα "πρέπει", ίσως και τα "δεν"... Επιλογές πολλές, μα μόνο μία εφικτή.


Το κεφάλι μου πάει να σπάσει. Άκρη να βρω προσπαθώ. Να ξεφύγω απο όσα βασανίζουν το νου. Να είμαι πάλι όπως ... όπως;

Αναζητώ μια "Άννα" που είχα μέσα μου πριν πολύ καιρό. Έγραφα κανα διαμάντι που και που. Σκεφτόμουν κάτι έξυπνο. Κάτι να βασανίζω το μυαλό μου. Τώρα τι;

Με έφαγε ο καιρός . Οι σκοτούρες. Η δουλειά. Είναι τόσα πολλά... Πώς να μοιράσω το χρόνο μου ;






Κάποτε εγώ


0 comments:

Post a Comment

Your opinion is...?