Subscribe:

Thursday, November 14, 2013

Έπαινος σε τρεις φίλους

Έχω δυο υπέροχους φίλους. Ο ένας είναι στο Βόλο και είναι κολλητός μου τα τελευταία(!) 15 γεμάτα χρόνια. Ακόμα τηλεφωνεί που και που για να δει τι κάνω. Ο άλλος είναι στη Θεσσαλονίκη και τον γνώρισα μέσω της blog-ό-σφαιρας. Ο δεύτερος είναι ο iznogold, ο οποίος δε μοιάζει με κανένα άτομο που έχω γνωρίσει στη ζωή μου. Έχει τη δική του οπτική για τα πράγματα. Δυσκολεύομαι καμιά φορά να τον καταλάβω, αλλά δε με πειράζει. Σχετικά πρόσφατη φιλία, ακόμα τον μαθαίνω, μα δεν έχω αμφιβολίες για το οτι είναι γνήσιος, όπως και να 'χει.

Κι έπειτα μια φίλη, η οποία βρίσκεται στη Ρωσία πλέον αν και κατάγεται απο τη Σερβία. Την έχω στην καρδιά μου σαν αδερφή και δεν της έχω θυμώσει ποτέ...


0 comments:

Post a Comment

Your opinion is...?