Subscribe:

Tuesday, January 7, 2014

Τελειώσαμε.

Σίγουρα στη ζωή μας ο καθένας μας έχει βρεθεί να κάνει το "βλάκα" της υπόθεσης (για να μην πω "μαλάκα") για το οποιοδήποτε θέμα. Κι ακόμα κι αν το έχεις συζητήσει με άλλους και βρείτε τον ας πούμε "πραγματικό φταίχτη" , μετά αυτοί οι δύο θα κάνουν κόμμα για να βγάλουν ξανά εσένα εκτός. Και όχι, ο τρίτος δεν είναι ο φταίχτης. Είναι απλα συμφεροντολόγος. Ή για να το πω αλλιώς, πάει εκεί που νομίζει οτι τον συμφέρει. Άσχετα αν μετά θα κράζει κι αυτός τον άλλο.


Τα λέω μπερδεμένα απο ότι βλέπω, αλλά δεν είναι το καταλληλότερο μέρος για να αναφέρω ονόματα και καταστάσεις. I am just SO sick of it. Έχω αηδιάσει με τους ανθρώπους και τις συμπεριφορές τους. Κι αν εγώ ανέχτηκα 10 φορές τα σκάρτα ατομάκια εκείνα ούτε 1 δεν ανέχτηκαν εμένα.


Έχω κουραστεί απο τα "πρέπει" αυτού του κόσμου. Θέλω να βάψω τα μαλλιά μου μωβ, μπλε και κόκκινα, να τα κόψω με ξυραφάκι μόνη μου και να αφήσω μακριές τούφες εδώ κι εκεί.....
Θέλω να παρατήσω την "καθωσπρέπει" ζωή , να γίνω αλήτισσα.



Μέσα μου έχω κρυμμένο θυμό για κάποια άτομα που ποτέ δε θα τον καταλάβουν κι ίσως ποτέ να μην τον πω.
Αλλά αν τύχει και διαβάσουν αυτή τη δημοσίευση θέλω να τους πω πως δεν είναι αθώοι. Είστε ένοχοι.
Ονόματα δε θα προδώσω. Φαίνεται απο τη στάση μου ποιοι είναι αυτοί.


Ρε, βαρέθηκα πια να σας ζητώ. Βαρέθηκα ξοπίσω σας να τρέχω και να μαζεύω τα μπουρδέλα που φτιάχνετε. Βαρέθηκα να αναλώνω τον εαυτό μου σε σας. Δε δίνετε τίποτα. Δε νοιάζεστε. Και λυπάμαι εμένα και τον χρόνο μου.

Εγώ έμαθα. Έμαθα κάτι, ένα και μοναδικό: να μη σας εμπιστεύομαι.

Φιλίες; Να μου λείπει.

Απόψε τελειώσαμε.

Ναι, τελειώσαμε.

1 comments:

Confidenc3 said...

Δε φταίνε οι άλλοι, εσύ φταις που δεν εκφράζεις τον θυμό σου. Είναι δεξιότητα που μαθαίνεται και πολύ χρήσιμη μάλιστα. Ο φόβος της σύγκρουσης είναι το πρόβλημα. Ξεπέρασέ το

Post a Comment

Your opinion is...?