Subscribe:

Tuesday, October 27, 2020

Αντάρα μανιασμένη


  Κειμενο δημοσιευμένο από τα πρόχειρα
(Ιανουάριος 2013)   

Αλλαγμένη η ζωή μου, νέα σχέδια ή και πιο πολύς κόπος για τα ήδη υπάρχοντα. Είμαι ακόμα εδώ. Μέσα στη θύελλα που με χτυπάει καθημερινά. Είμαι ακόμα εδώ. Δε σας κάνω τη χάρη ρε! Αυτοί που με "τρώνε" με τις σκέψεις τους, μπροστά τους να τα βρούνε όλα!

   Είμαι ακόμα εδώ! Σε μια πύρινη λαίλαπα τρομερών καταστάσεων, εγώ ανταπεξέρχομαι, στέκομαι δυναμικά . Είτε μόνη μου είτε όχι. Στην καταιγίδα της ατυχίας πάω κόντρα. Κι ας τσαλακώνεται για λίγο ο εγωισμός μου, καταφέρνω να ισιώσω.

   Θα υψώσω δυναμικά το ανάστημά μου και τότε θα τρομάξουν αυτοί που πρέπει. Ιερή και θρυλική η στιγμή της εμφάνισης του εαυτού μου. Τρέμετε , έρχομαι. Και τότε ρίγη στις ψυχές σας θα προκαλέσω.
   Δεν είμαι αυτή που νομίζετε. Οι μέρες της αρμονίας σας μετρούν αντίστροφα. Μεγαλώνει το κτήνος μέσα μου και θα με φάει. Αλλά μαζί με μένα θα κατασπαράξει κι εσάς. Και τότε μόνο θα ηρεμήσω....
   Όποιος βρεθεί στο δρόμο μου, θα αφανιστεί αυτόματα.

ΚΑΤΑΡΑ!

0 comments:

Post a Comment

Your opinion is...?