Subscribe:

Wednesday, January 27, 2021

Για τα παλια (2012)!

Επιστρέφω για λίγο σε μια εποχή περί τα 8-9 χρόνια πίσω. Ήμανε κάπου 19 χρονών, ούτε καν σκεπτόμενη ακόμα την επιστροφή πίσω στη σχολή μετά απο κάποιους μήνες αποχή. Με τραβάει που λέτε η μάνα μου Πρωτοχρονιάτικα σε τραπέζι στους θείους μου. Τους αγαπώ τους εκτιμώ, αλλά είχα ξενυχτήσει και πως βαριόμουν να ετοιμαστώ.

Με τα πολλά, βάζω ένα φουστανάκι απ' τα αγαπημένα μου (πόσο λυπήθηκα όταν πλέον δεν μου έκανε), πετάω και το μαλλί στα όπως να 'ναι κάτω (ναι "σίγουρα" έχεις πλήρη εικόνα του τι περιγράφω -sic) και με τα πολλά πάμε, καθώς "η θεία σου έχει καλέσει και τους τάδε, δε μπορούμε να λείπουμε ούτε να σε αφήσουμε σπίτι τέτοια μέρα". 
Ελληνικό φιλότιμο; Ήθη κι έθιμα; Χου νοουζ.

Μπαίνω, λοιπόν, μέσα και λίγο αργότερα σκάνε μύτη και οι φίλοι της θείας με τα "παιδιά" τους. Σε εισαγωγικά, γιατί ναι μεν παιδιά τους γενεολογικά αλλά πατημένα 30 + (δε λέω πόσο, δε λέω!) και οι δύο. Αδερφός κι αδερφή. Την τελευταία την ήξερα και τη συμπαθούσα αλλά προφανώς και δεν κάναμε παρέα με τόση διαφορά ηλικίας.

Ε το λοιπόν, κάτσαμε κοντά, λες και θα άλλαζε κάτι αν καθόμασταν χώρια (πάλι τη σαλάτα εγώ θα την άρπαζα πρώτη, αφού κατσίκι δεν τρώω - φρικασέ ήταν, ίου). Για να σπάσει ο πάγος, κι επειδή εγώ δε μπορώ να το βουλώσω, πιάσαμε τα "με τι ασχολείσαι". Καταλήξαμε στο οτι το παλικάρι ασχολήτο με DND κι οτι εγώ είχα αφήσει τη σχολή και δούλευα και πως αντιπαθούσα τα αγγλικά και θα ήταν πρόβλημα για τα 2 (ναι, δύο) μαθήματα της σχολής. Που να 'ξερα το μέλλον μου.

Ενημερώνω το κοινό μου (τη Χριστίνα δηλαδή και ίσως τον Εξύμνο αν περάσει) οτι στο proficiency είχα κοπεί καμια 3-4 χρόνια πριν. Οπότε προθυμοποιήθηκε να μου κάνει κάποια ιδιάιτερα.

Πρώτη συνάντηση : Goody's Μαρτίου. Πήγε πολύ καλά. Το πήρα το προφ, κάποιον καιρό αργότερα.

Στη δεύτερη και τρίτη συνάντηση ήμαστα πιο πολύ σε φάση "πάμε για καφέ". Μετά την τρίτη ήταν πλέον ραντεβού. Η σχέση αυτή, απαγορευμένη καθώς ήταν λόγω της δεκαετούς (και κάτι) διαφοράς ηλικίας, αλλά και των ενεπλεκομένων συγγενών και φίλων, έπρεπε να παραμείνει κρυφή. 


Πέρασα, λοιπόν, μια περίοδο μερικών μηνών συντροφιά με το παρακάτω κομμάτι:Μαρτύριο- Άννα Βίσση και Γιάννης Πάριος

Πέρασα μια βασανιστικά όμορφη περίοδο με αυτόν τον άνθρωπο. Και ποια η ειρωνία; Οτι μετακόμισε στην Τσεχία όσο ήμασταν σε σχέση και είναι η αφορμή (αν όχι η αιτία) που γύρισα και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο ΤΕΙ, αλλά και που πήγα Εράσμους.

Το κερασάκι της τούρτας; Δουλέψαμε για ένα διάστημα στην εταιρία που εργάζομαι τα τελευταία 2 χρόνια. Τον συνάντησα αρκετές φορές, σε κλίμα καθαρά φιλικό. 

Έχει μείνει απο αυτόν, μόνο μια γλυκιά ανάμνηση που έρχεται στα χείλη με αυτό το τραγούδι.



 Γιάννη μου αν το δεις αυτό, τα φιλιά μου. 

15 comments:

Anonymous said...

αχαχ μα που ξέρεις οτι είμαστε μόνο δύο..αχαχ δεν μπορώ, έχω σκάσει στα γέλια..αφου οι ποιο πολλοί δεν σχολιάζουν και οι στατιστικές είναι οτι να'ναι πλέον αχαχα

τι ωραίο το blog, χαίρομαι που υπάρχει αυτός ο αέρας ανανέωσης..αμέ!!!

Χριστίνα

Zinala said...

Αχ ρε συ καλά τα λες αλλά γιατί θεωρείς ότι οι στατιστικές είναι ότι να ναι; Έχεις διασταυρώσει κάτι;

Anonymous said...

έχω όλα τα blog μου κλειστά και στο ενα που έγραφα κάτι ψυχοπλακωτικοποιητικά σήμερα, κοιτάω απο περιέργεια στατιστικές και ε΄χε 28 vews και το blog είναι μόνο για αναγνώστες δηλαδη το βλέπω μόνο εγώ..εντωμεταξύ ούτε τόσα vews είχα κάνει..αλλά μπορεί να έτυχε

χριστίνα

Anonymous said...

ωραίες σχέσεις αυτές που αφήνουν γλυκιά γεύση..αυτό ήταν ενα πολύ όμορφο ταξίδι στον χρόνο!!!

χριστίνα

Zinala said...

Κι εγώ έχω σκεφτεί αν μετράει τις δικές μου επισκέψεις. Δεν έχω βγάλει άκρη!

Zinala said...

Ναι έφαγα ένα ωραίο φλας Μπακ καθως το τραγούδι έπαιξε μόνο του.

Anonymous said...

με νευριάζουν αυτά τα "αχαχ" που βάζω τελευταία παντού....αν μπορούσα θα τα έσβηνα..τελευταία έχω εναν αποσυντονισμό, μην δίνεις πολύ σημασία

για τις στατιστικές που λέγαμε, παρατήρησα και το άλλο...σε δημοσιεύσεις που είχα σχόλιο δεν μου έβγαζε οτι έχει έρθει κάποιος, γι'αυτό λέω οτι μάλλον δεν είναι σωστές οι στατιστικές..
ευχαριστώ που νοιάζεσε και μας αναφέρεις..και ξέρεις κάτι? νομίζω οτι ντρέπομαι και γι'αυτό βάζω αυτά τα "αχαχ"..και μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις, δεν ξέρω αν στο έχω πει ποτέ

σκεφτόμουν οτι υπάρχουν κάποιες στιγμές που έρχονται στην ζωή μας και είναι καθοριστικές, όπως ήταν δηλαδή αυτή η συνάντηση..σκέψου να μην είχες πάει πχ σε εκείνο το τραπέζι, δεν θα υπήρχαν αυτές οι στιγμές

χριστίνα

Zinala said...

Ναι ακριβώς, αυτή η συνάντηση ήταν από αυτές τις καθοριστικές. Είναι ενδιαφέρον που μπορούμε να ξεχωρίσουμε μερικές από αυτές. Έχεις κι εσύ ε;

Anonymous said...

ναι έχω τελικά όλες έχουμε..ήταν μια σχέση που έληξε γιατί ας πούμε χωρίς πολλά πολλά, ήταν στην απέναντι πλευρά με την δουλειά που είχε και όπως και η δική σου ήταν μια κρυφή σχέση απο όλους...οι φίλοι να "πετάνε δακρυγόνα" κι αυτός απέναντι..κάπως έτσι, δεν μπορώ να στο πω ποιο αναλυτικά..έπρεπε να επιλέξω -έτσι θεώρησα τότε- σε αυτόν ή στους τότε φίλους μου και επέλεξα τους φίλους..αλλά όπως λες κι εσυ μου άφησε μια γλυκιά γεύση εκείνη η σχέση και μέχρι σήμερα είναι πάντα δίπλα μου φιλικά πλέον..είναι αυτό που λες με την μεγάλη διαφορά ηλικίας, αυτό παίζει ρόλο στην μόνιμη φροντίδα που έχουν και είναι η μόνη σχέση που κρατάω επαφές τελικά...είναι η εξαίρεση στον κανόνα, αυτό του λέω..εντάξει πλέον είναι κάτι σαν μεγάλος μου αδερφός, κάτι σαν δεύτερος πατέρας μου..κοίτα τελικά που μίλησα γι'αυτόν..

χριστίνα

Zinala said...

Ψιλιαζομαι πως είναι το ίδιο άτομο που ανέφερε ως μέντορα σε άλλο σχόλιο.

Δε χρειάζεται να μου πεις αν δε θες.

Ευχαριστώ που το μοιράστηκε μαζί μου!

Anonymous said...

είναι παλιός μέντορας αυτός, ουσιαστικά μια σχέση που έληξε στα 19 μου..αυτό μου έκανε κλικ που έγραψες, αυτό το 19 και γι'αυτό στο είπα..εσένα ξεκίνησε στα 19 εμένα τελείωσε στα 19..αλλά είμαι τυχερή και έχω εναν ακόμα καινούριο μέντορα

χριστίνα

Zinala said...

Κατάλαβα...
Εμένα βέβαια αυτός από το ποστ δεν ήταν μέντορας Περ σε που λέμε, απλά κάποιες συμβουλές του με έφεραν εδώ που είμαι. Να δουλεύω ας πούμε στην Πράγα.

Anonymous said...

ναι σωστά κι εμένα δεν μπορείς να τον πεις μέντορα...μέντορα τον θεωρώ εγώ, γιατί απλά τον διαβάζω και απο αυτά που γράφει εξελίσσομαι, τα περισσότερα με έχουν βοηθήσει στην καθημερινή ζωή μου οπότε τον θεωρ΄ω κάτι σαν μέντορα..λογικά μέντορας λέγεται κάποιος που ξέρουμε στην προσωπική μας ζωή οπότε νομίζω δεν του ταιριάζει το "μέντορας"...μέντορας ήταν αυτός που σου είπα που ήμουν μαζί του μέχρι τα 19 γιατί υπήρχε σχέση, οπότε life coach το είχαμε πει την προηγούμενη φορά? ταιριάζει καλύτερα αυτό, είχα μέντορα τώρα έχω life coach... βασικά δεν έχω ύπνο και πέρασα απο εδώ, παω να φτιάξω καφέ το πήρα απόφαση δεν θα καταφέρω να κοιμηθώ...καλημέρα Zinala!!!

χριστίνα

Anonymous said...

θα διαβάσω καμιά παλιά σου δημοσίευση να περάσει η ώρα..

χριστίνα

Zinala said...

Καλημέρα καλημέρα! Αν δε σε βολεύει το ψευδώνυμο, τα όνομα μου είναι Άννα Μαρία. :)

Post a Comment

Your opinion is...?