Subscribe:

Saturday, January 16, 2021

Καθημερινότητα

Βλέπω ότι το μπλε έχει καθιερωθεί στο μπλογκ. Ποιος δίνει σημασία άλλωστε; Οι μπλόγκερς που έχουν απομείνει όπως παλιά είναι απειροελάχιστοι. Επίσης δε σκοπεύω να τραβήξω βλέμματα με τούτο εδώ το μαραφέτι ούτε και ποτέ σκεφτόμουν να βάλω διαφημίσεις και να γίνω εμπορική. Δε μπορώ, δε θέλω. Απλό.


Η καθημερινότητα μου πλέον έχει μπει σε μια διαφορετική σειρά όπως και το νέο σπίτι που έχει συμμαζευτεί. Φαίνεται κι εγώ πως οδεύω στο στόχο που ανέφερα σε κάνα δυο προηγούμενα ποστ, με ανοιγμένα τα πανιά. Για να εξηγηθώ καλύτερα μιας και είσαι στο σκοτάδι, αγαπημένη μου αναγνώστρια (ναι Χριστίνα εσένα λέω!), το στόχο δεν θα τον ανακοινώσω ακόμα - είπαμε μάτι γενικό- αλλά θα σου πω ότι κάνω κάποια ιδιαίτερα μαθήματα την εβδομάδα (όχι, δε δίνω πανελλήνιες ευτυχώς) και πως έχω φτάσει περίπου στα μισά μαθηματα της βοτανοθεραπείας.


Το καλοκαίρι λοιπόν αναμένεται να έχω ένα ακόμα πτυχίο, του οποίου το περιεχόμενο και οι σπουδές αποδεικνύονται ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσες αλλά και απαιτητικές! Στο μεταξύ να πω ότι ο μεγαλύτερος στόχος που έχω θέσει δεν είναι από αυτούς τους κάλπικους πρωτοχρονιάτικους (θα ξεκινήσω δίαιτα/γυμναστήριο κλπ). Είναι κάτι πολύ απτό. Αλλά και μακρυνό- για να μην ξεχνιόμαστε.

Τελοσπαντων όμως τώρα, έχω διάβασμα. Και για όταν δεν έχω, συνήθως είμαι αγκαλιά με την κονσόλα. Φιλούρες.

12 comments:

Anonymous said...

ωωω πόσο χάρηκα που είδα το όνομα μου...και πολύ χαίρομαι που κάνεις μαθήματα, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χάρηκα για εσένα, είναι και ωραία μαθήματα αθυτά έχει πολύ ενδιαφέρον όλο αυτό..εγώ ξέχασα για λίγο οτι πρέπει κι εγώ βάλω στόχους..και μου άρεσε πολύ που εδώ σε ενα blog που μου αρέσει να επισκέπτομαι ξαναθυμήθηκα οτι πρέπει να βάλω καινούριους στόχους..όσο για τους παλιούς bloggers εγώ νομίζω πάνε έρχονται, άλλο τα blogs άλλο τα facebook instagkram κτλ σαν τα blogs δεν είναι τίποτα..σε αφήνω, λέω να σκεφτώ προσεκτικά και να βρω εναν στόχο..

ευχαριστώ...ήταν μια ωραία έκπληξη να δω το όνομα μου..

χριστίνα

Zinala said...

Να βάλεις κάτι εύκολο κι απτό που δε θα το ξεχάσεις σε λίγες μέρες.

Γιατί γράφεις ανώνυμα πλέον;

Εξύμνoς said...

Την καλησπέρα μου! Είδα το σχόλιο σου στο μπλόγκ μου και σπάω το κεφάλι μου... γιατί δεν το θυμάμαι το δικό σου?? Έχεις αλλάξει όνομα? Μορφή? Όλα??

Zinala said...

Ναι έχεις δίκιο. Κάποια στιγμή ήμουν και ως fallen angel. Δεν είναι ότι έχουμε συστηθεί κιόλας αλλά περνούσαμε ο ένας από τον άλλο.

Και ίσως χροοοοονια πριν να είχαμε ανταλλάξει και μερικά μέιλ ή κάτι τέτοιο.

Λυπάμαι που δε μπορώ να σε βοηθήσω αλλά να ξέρεις δεν έχει και τρελή σημασία.

Ψάξε ίσως στα σχόλια του μπλογκ σου, σχόλια δικά μου και με τα δύο ψευδώνυμα. Και πες μου αν βρεις κάτι :)

Anonymous said...

δεν ξέρω..έκλεισα τα παλιά μου blog, έκανα κάποια καινούρια τα έκλεισα και αυτά..είναι σαν να ψάχνω να με βρω, να διώξω οτι με ενοχλεί απο πάνω μου και να κρατήσω οτι θεωρώ οτι μου ταιριάζει...γι' αυτό τον λόγο τώρα έκανα ενα blog που με βοηθάει να βρω την "ταυτότητα" μου γράφοντας οτι μου κατέβει εκεί, το οποίο όμως θα ανακοινώσω σε περίπτωση που αυτά που γράφω αυτόν τον καιρό, είναι αυτό ακριβώς που βλέπω εγώ σε εμένα και μετά απο 5-6 μήνες -άντε το πολύ χρόνο- και όλο αυτό, συνεχίζει ως ροή (αχαχ τι ωραία που τα λέω)...βέβαια σε όλο αυτό έχω "σύμβουλο" -κατα μια έννοια- κάποιον ο οποίος πρώτον δεν διαβάζει το blog που έχω κάνει και δεύτερον ή με συντονίζει ή με αποσυντονίζει τελείως, οπότε καλά έκανα θεωρώ και δεν του ανακοίνωσα το blog μου αχαχ..γιατί είναι που λένε ή θα βρεις τον εαυτό σου ή που θα τον χάσεις μια και καλή, αλλά τι απο τα δυο θα έχεις πάθει? ή ενα απο τα δυο ή θα έχεις τόσο αποσυντονισμό στο μέλλον που δεν θα ξέρεις αχαχ σε μένα τα λέω αυτά αχαχ θολά τα πράγματα δηλαδή σε αυτά που γράφω στο τωρινό και μυστικό μου blog που διαβάζω μόνο εγώ..αλλά εννοείτε θα ανακοινώσω κάποια στιγμή... ή θα το εξαφανίσω και θα κάνω οτι ποτέ δεν υπήρχε, δεν το είχα εγώ κτλ πιστεύω μέχρι το καλοκαίρι θα έχω καταφέρει να έχω μια καθαρή εικόνα του εαυτού μου..αλλιώς θα πιάσω τις παραλίες και θα κάνω απλά ηλιοθεραπεία, έτσι στα χαμένα...το σ'ιγουρο είναι οτι θα κάνω πολλά μπάνια που δεν ξέρω γιατί τόσα χρόνια στερούμαι..και θα τα μετράω όπως μετράνε μερικοί το πόσα παγωτά έχουν φάει..αλλά κι αυτά θα τα μετράω γιατί έχουν τις θερμίδες τους και αυτά...είδες? αμα θέλω κάνω δημοσιεύσεις σε σχόλιο στα δικά σας blog, οπότε όλα καλά, όλα ανθηρά..και καλή τύχη μάγκες αχαχ

https://youtu.be/myfetwoS910

χριστίνα...είδες? υπογράφω!!! ..κατα μια έννοια...

Zinala said...

Ο εαυτός μας δε χάνεται ποτέ μόνιμα. Θα βρεθεί κάτι να τον επαναφέρει.

Μπλογκ μη σβήνεις ποτέ. Άλλαζε τη διεύθυνση και κάνε τα ιδιωτικά. Έχω σβήσει το πρώτο μου και το έχω μετανιώσει, κι ας έχω κρατήσει το περιεχόμενο.


Βρες έναν life cosch αλλά να μην περιλαμβάνει γκομενικα μεταξύ σας ;)

Κι όπως σου είπα και σε άλλο ποστ , αν χρειαστείς να μιλήσουμε μου λες που να σε βρω...

Anonymous said...

ομολογώ οτι είναι ο καλύτερος life coach και ναι τα γκομενικά κτλ περιπλέκουν τα πράγματα και γι' αυτό υπάρχει ισορροπία με τον συγκεκριμένο γιατί έχει αναλάβει το life coaching μου, έτσι απλά..είναι ανοιχτόμυαλος πάντως :)) κρατάει καλές ισορροπίες για να γίνω ενας ευτυχισμένος άνθρωπος κι εγώ φυσικά σέβομαι τις ισορροπίες του..γιατί το ανοιχτόμυαλό του μου αρέσει πολύ!!! τα blog ναι τα κάνω ιδιωτικά, γιατί ουσιαστικά τώρα που το σκέφτομαι μια τα ανοίγω μια τα κλείνω, όποτε μου έρθει να γράψω κάτι που ταιριάζει σε αυτά τα ανοίγω...
είμαι σε φάση σκέψης μετακόμισης..όταν γίνει -γιατί πρέπει να οργανώσω διάφορα θέματα για να γίνει αυτό- θα χαρώ πολύ να βρεθούμε να πάμε να πιούμε και καφέ σε κανένα take away γιατί οι καφετέριες δεν βλέπω να ανοίγουν ποτέ τελικά..θα φέρω το email μου όταν μετακομίσω, αν είμαστε μακριά θα μπορούμε να μιλάμε γιατί όχι..

χριστίνα

Zinala said...

Θα ήθελα κι εγώ να πάμε για καφέ αλλά μένω στην Πράγα. Κι όταν έρχομαι στην Ελλάδα, είμαι Θεσσαλονίκη συνήθως. Εσύ;

DaisyCrazy said...

Δεν σε θυμάμαι από τα παλιά μπλογκ αλλά χαίρομαι που με βρήκες και σε βρήκα 🙂
Φτάνει να είναι ζωντανή η μπλογκογειτονια. Τόσο πιο ανθρώπινα τα μπλογκ μακριά από τα μισή και τα πάθη των σόσιαλ.

Zinala said...

Δεν πειράζει!

Να ήξερες μόνο πόσο συμφωνώ για τα σοσιαλ!!

Anonymous said...

α είμαστε μακριά, δεν θα πιούμε ποτέ καφέ τελικά..αλλά αν έρθω Πράγα -ποτέ δεν ξέρεις, έχω μια φίλη που μένει εκεί νομίζω- θα πιούμε καφέ...εντωμεταξύ email ποτέ δεν ανοίγω, γενικά δεν χρησιμοποιώ το email μου, δεν ξέρω γιατί το σκεφτόμουν όταν το πρότεινα αχαχ..οπότε μια χαρά μιλάμε κι εδω..άσε που ΄έτσι όπως είμαι εγω΄αυτόν τον καιρό δεν είμαι ούτε για καφέδες ούτε για τίποτα..είμαι άκεφη και με κακή διάθεση σχεδόν πάντα..πιστεύω αν οργανώσω καλύτερα αυτά που θέλω να κάνω , θα είμαι μια χαρά..αυτό!!!

χριστίνα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

❤Ειχα πολύ καιρό να περάσω απο την αγαπημένη μπλοκογειτονιά μας.Ειδα φως και είπα ν αφησω ευχες για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία στο σπιτικο σου.❤

Post a Comment

Your opinion is...?