Subscribe:

Wednesday, December 28, 2016

Η νύχτα είναι μοιραία! ~ The need of sex

   "Ήθελα να με κολλήσει στον τοίχο, χαιδεύοντας μου το μπούτι και ψηλαφίζοντας με τα χείλη του κάθε εκατοστό του λαιμού μου, να με κάνει να μονολογώ το όνομά του ψυθιριστά. Να με ωθήσει στη γωνία, βασανίζοντας το κορμί μου με τα δάχτυλά του και βάζοντάς μου φωτιά, να με σπρώξει στο κρεβάτι, να μου σηκώσει το φόρεμα και να μου δείξει όλες τις μαγικές ικανότητες που μπορεί να έχει η γλώσσα του. Έπειτα, να με αναστατώσει τόσο πολύ, ώστε να τον αρπάξω και να τον γδύσω γρήγορα, αφήνοντας μόνο το πουκάμισό του ανοιχτό πάνω του. Ήθελα να του χαιδέψω το στήθος τόσο πολύ και να αφήσω σημάδια απο το κραγιόν και τις δαγκωματιές... Να έχει πιπιλιές στο λαιμό του και να χύνει ατελείωτα όλο το βράδυ...
   Ήθελα να χύσω μαζί του, αλλά και πριν απο αυτόν. Ήθελα να τον νιώσω όλο μέσα μου, αλλά και γύρω μου... Και να νιώσει κι αυτός όλη μου την ένταση. Ήθελα να είναι δικός μου για λίγες ώρες...και το απαιτούσα! Κι αυτός, υπάκουα είχε πέσει να εκτελέσει όλες μου τις επιθυμίες. Μία προς μία. Κάποια στιγμή, του έδεσα τα μάτια και τον έκανα να ριγήσει για αρκετή ώρα με τις δικές μου ικανότητες. Φάνηκε να του αρέσει αυτό που του είπα:"η πόρνη σου ξέρει καλά τι χρειάζεσαι", μιας και άφησε ένα βογκητό να φύγει απο τα χείλη του, μαζί με μια ποσότητα προσπερματικών υγρών, τα οποία φυσικά δεν άφησα να πάνε χαμένα...
   Αργότερα με πρόσταξε να τον λύσω, ενώ εγώ πειθήνιο όργανο υπάκουσα αμέσως. Υπέθεσα οτι θα μου έδινε πολύ έντονους οργασμούς απο εκεί κι έπειτα. Είχε άλλωστε τσιτώσει αρκετά πολύ. Εγώ μέσα μου ήθελα πάρα πολύ να νιώσω ποθητή, να με κάνει να σπαρταράω και να θέλω κι άλλο..."
   Κι έτσι έγινε...

4 comments:

Anonymous said...

Καλέ λυπήσου το παιδί, κομμάτια ήταν....ΑΝΑΙΣΘΗΤΗ!!!

xristina said...

εντάξει..αυτή την νύχτα την λες μοιραία...;))) θα διαβάσω το επόμενο

Zinala said...

Καλέ μελισαλι βλέπω σ άρεσε!

xristina said...

αχαχα τι να κάνουμε...η πλοκή είναι πλοκή!!!!

Post a Comment

Your opinion is...?