Subscribe:

Monday, January 27, 2020

Άννα Βίσση- Μετά απο σένα εσύ

   Τι τρελή κομματάρα έχει βγάλει αυτό το ταλαντούχο πλάσμα; Είναι μακράν η πιο αγαπημένη μου καλλιτέχνιδα.

   Μετά απο χρόνια βαρεμάρας με τα ίδια μπιτάκια τύπου "Αργυρός", "η πιο ωραία στην Ελλάδα" (ούτε το όνομα του δε θυμάμαι) και όλα αυτά τα τραγούδια του "πουρεδιασμένου ελληνικού-με-ξένου στοιχείου", επιτέλους ακούω κάτι που σχεδόν με συγκινεί. Εντάξει,δεν είναι επιτυχία τύπου "εκατομμύρια" αλλά ρε αδερφέ, κάτι που μ'άρεσε.

   Αυτό. Γιατί έχει σημασία για ένα πλάσμα που έχει βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια.

   Είμαι εγώ, εδώ, όπως ήμουν. Κι αυτό μετράει.
Μέρες πάνω, μέρες κάτω. Σήμερα είμαι πάνω, ενώ χθες στα τάρταρα. Αλλά, έτσι εστίν... ζωή.





ΥΓ. Σε θυμάμαι. Και φορές που δε θέλω. Συνήθως τότε βασικά. Κι άλλη μία φορά, να πας να γαμηθείς.

0 comments:

Post a Comment

Your opinion is...?