Subscribe:

Wednesday, May 12, 2021

On your bed- Preslava

I am going through a Bulgarian / Turkish phase. Clearly.
Here one of my newly discovered Bulgarian songs.

I love, so goddamn love the aggressive lyrics (yes, the translation). 

I have a thing for accents and I like to pretend to sing them, but his one is one of those that I would really like to actually sing.



 

Καλλιτέχνης: Preslava (Преслава)

"Prokleta kuchka" - taka me narichash,
no sǎshtata tazi ti davashe vsichko.
Togava beshe napǎlno dovolen,
bez mene se vlachish sega kato bolen.
 
"Prokleta veshtica! Neshto mi pravi!" -
predi ti go praveh, no bǎrzo go zabravi.
I vsichko davashe da sǎm do tebe.
Sega nyamash nishto - taka e sled mene.
 
V tvoeto leglo byah boginyata,
togava byah perfektna, nenadminata.
Vinovna za vsichko sega me narichash,
napusnah te - tova li e prichinata?
 
v tvoeto leglo...
 
"Taya veshtica prokleta neshto pravi mi sega" -
znam govoril si taka.
Pravih ti go mnogo predi i haresvashe go ti,
a sega zabravil si.
 
Kakva li ne uspya da me izkarash,
intrigi kolkoto shtesh da mi vkarash.
No shtom zatvorish samoten vratata,
lyubovta shte ti prǎska glavata.
 
"Prokleta kuchka" - taka me narichash,
no sǎshtata tazi ti davashe vsichko.
Togava beshe napǎlno dovolen,
bez mene se vlachish sega kato bolen.
 
V tvoeto leglo byah boginyata,
togava byah perfektna, nenadminata.
Vinovna za vsichko sega me narichash,
napusnah te - tova li e prichinata?
 
V tvoeto leglo...
 
Pasvah ti na glupostite - idealno luda byah,
nay-lyubimiya ti gryah.
Greshnata sega sǎm bila - ti sega li go razbra?
S men li beshe do sega?
 
Kakva li ne uspya da me izkarash,
intrigi kolkoto shtesh da mi vkarash.
No shtom zatvorish samoten vratata,
lyubovta shte ti prǎska glavata.
 
"Prokleta kuchka" - taka me narichash,
no sǎshtata tazi ti davashe vsichko.
Togava beshe napǎlno dovolen,
bez mene se vlachish sega kato bolen.
 
"Taya veshtica prokleta neshto pravi mi sega" -
predi ti go praveh, no bǎrzo go zabravi.
I vsichko davashe da sǎm do tebe,
sega nyamash nishto - taka e sled mene.
 
V tvoeto leglo byah boginyata,
togava byah perfektna, nenadminata.
Vinovna za vsichko sega me narichash,
napusnah te tova li e prichinata?
 
V tvoeto leglo byah vǎlshebnica,
Zabravi vsichko hubavo za sedmica.
Vinovna sǎm samo pri teb,
che me nyama, i nyama kak da minesh taya granica.
 
V tvoeto leglo!

From https://lyricstranslate.com/el/v-tvoeto-leglo-your-bed.html

0 comments:

Post a Comment

Your opinion is...?