Subscribe:

Thursday, February 4, 2021

Βάλτε λίγο ουισκάκι και παρακαλώ...απολάυστε!

Διαλέχτε σειρά απο τις παρακάτω επιλογές

Νουμεράκι πρώτο:




Νουμεράκι δεύτερο:



Νουμεράκι τρίτο:


Τέταρτο:

(αδυναμία μου εσύ!)

Πέμπτο:


πάρτε φυστικάκια και τσιπς, μην πίνετε ξεροσφύρι!

Έκτο και με πιάνει το αλκοόλ:


Έβδομο και χάνω το μέτρημα:


Οχτώ όγδοα ξερω γω:


Εννέα κομμάτια, τρία του ιδίου καλλιτέχνη; Τι λες τώρα!

(αυτό είναι και ο ήχος κλήσης μου εδώ και μερικές εβδομάδες)

Δέκατο:

Έχουμε ξεφύγει στο εντέκατο:


στο δωδέκατο έχουμε ένα παλιό μου ραντεβού (τον Σαφέτη εννοώ):


το δέκατο τρίτο το φαρμακερό:


Δεκατέσσερα ως τώρα και βλέπω θολά:


Δεκαπέντε κι έχουμε μακρύνει το ποστ αλλά ποιος νοιάζεται, δικό μου είναι:

(Σάκη, γαμιέσαι ρε!)


Δεν έχει σημασία πια το νούμερο:


Άλλο ένα, όπως το ποτό που ρέει:

μόνο οι άντρες τελειώνουν αυτά που αρχίζουν. ε;

Πάλι ο άρχοντας; Ε ναι:

Είμαι φανερα ερωτευμένη με την εμφάνισή του (τη φωνή και τα τραγούδια του επίσης). Δες και τα δύο ποστ για τα όνειρα μου έχω δει μαζί του. Τρελό!

Τελευταίο μάλλον:

Μπα, άλλο ένα:








Στο σημείο αυτό έχω αρχίσει να κουτουλάω. Κολλάει και το youtube λόγω update οπότε θα σας αφήσω με αυτή την... όχι και τόσο σύντομη λίστα για περιορισμένα γούστα.

Καλό ξημέρωμα και ξενέρωμα!

9 comments:

Anonymous said...

λοιπόν, θα διαλέξω τερλέγκα..όποιο κι αν λέει..θα πιώ ενα σφηνακι κι εγώ... φυστίκια? το καλύτερο μου, θα πάρω και απο αυτά... και οτι άλλο μας έχεις εδώ..αλλάαα έφερα πάστα ελιάς και κριτσίνια ως επισκέπτρια γιατί είναι ωραίος συνδυασμός με το ποτό...και δεν θα ξενερώσω καθόλου γιατί θα το πιω σκέτο το ποτό μου χωρίς παγάκια, θα καθίσω εδώ ήσυχα ήσυχα να σου κάνω παρέα..και θα απολαύσω το σφηνάκι σιγά σιγά όπως συνηθίζω δηλαδή..όχιιι λόγο τσιγκουνιάς, άλλωστε κερασμένο είναι...αλλά θα κρυφοκοιτάζω και την ταινία που βλέπω γιατί άρχισα να βλέπω ταινίες το βράδυ και είναι ωραία..δεν θα το παρακάνω με το ποτό γιατί το ηλικιακό μου δεν βοηθάει..ισχύει αυτό, εσυ είσαι μικρότερη αντέχεις περισσότερο

Χριστίνα

Anonymous said...

και ήρθα να παρω ενα ακόμα σφηνάκι ωωωπ οκ..θα μου χρειαστεί οπωσδήποτε, έχω τόσα κείμενα να συμμαζέψω που γίνεται πανικός, έριξα τώρα μια ματιά και έπαθα αχαχ ξεκινάω οργάνωση χαμός γίνεται..πέρασα πολύ ωραία σήμερα bb

χριστίνα

Zinala said...

Η πάστα ελιάς είναι λατρεμένη μου! Μαζί με κριτσινια είναι απίστευτα!


Γιατί δεν κοιμάσαι τα βράδια όμως;

Anonymous said...

κατάφερα μετά απο χρόνια να δω ταινίες χωρίς να κοιμάμαι στα πρώτα λεπτά...είναι κάτι που μου συνέβει -όσο και να σου φανεί απίστευτο- κάτι σαν αντίδραση του οργανισμού..πέρασα πολλά χρόνια μέσα σε ενα γάμο που η έξοδος μου αντικαταστάθηκε -χωρίς να το θέλω- απο ταινίες στο σπίτι..ούτε σε καφετέρια..για χρόνια...απο τότε που χώρισα ξεκίνησε να μου συμβένει αυτό..έχω λίγο καιρό που πλέον βλέπω ταινίες και καταφέρνω να τις δω..και βλέπω και μαζεμένες, χθες είδα 3 ταινίες..λες και έκανε απόσβεση ο οργανισμός μου του γεγονότος που με χαροποιεί αυτή η κατάσταση ιδιαίτερα και έχω πλέον καθημερινή συνήθεια το να βλέπω ταινίες...και άνευ ύπνου!!! ξέρω ακούγεται παράλογο, αλλά μου συνέβει ως κατάσταση...

φιλιά, δεν θα σου σχολιάζω λίγο καιρό, οργανώνω λίγο κείμενα μου, θα τα δώσω προς έκδοση..μερικά..οπότε κάνω μια επιλογή και έχει αρκετή οργάνωση όλο αυτό..
φιλιά
χριστίνα

Zinala said...

Είναι πραγματικά αντίδραση του οργανισμού. Χαίρομαι για σένα!

Σου εύχομαι η έκδοση να πάει σούπερ!!

Στείλε μια ειδοποίηση όταν γίνει αν θες !

Καλή συνέχεια!

Anonymous said...

δεν είμαι σ΄γουρη αν θα εκδώσω..λογικά όχι, κατέληξα σήμερα..γιατί θεωρώ -και πάντα θεωρούσα- οτι στον blogger βλέπουμε θαύματα γραφής που είναι ελεύθερα και τα χαίρετε ο κόσμος..έτσι, σαν απλόχερο δώρο απο τους συγγραφείς, διάβαζα πριν κάποιες ιστορίες και ταξίδευα με το μυαλό και καμιά φορά παίρνουμε βιβλία και δεν φτάνει το μυαλό μας να ταξιδεύει..μιλάμε για θαύματα γραφής απο επιλογή του συγγραφέα να τα παρέχει δωρεάν..πόσο μεγαλέιο!! οπότε μάλλον μόνο οργάνωση θα κάνω..αλλά καλό θα είναι και αυτό, έτσι σαν συμμάζεμα

χριστίνα

όσο για τις ταινίες που δεν έβγαινα, μόνοι μας τα δημιουργούμε αυτά, κακός ανέφερα τον τότε γάμο..είχε τα αρνητικά του είχε όμως και τα θετικά του..ένιωσα λίγο άδικη όπως το είπα στο άλλο σχόλιο γι'αυτό το λέω

Zinala said...

Μεγάλη συνειδητοποιηση ότι είμαστε υπεύθυνοι για τις πράξεις μας. Κι εγώ αντιπαθώ την αδικία και κρίνω ισάξια τον εαυτό μου επίσης.

Νόμισα ότι η διαδικασία έκδοσης είναι κάτι ιδιαίτερα πολύπλοκο. Από περιέργεια... Είχες έρθει σε επαφή με εκδότες;

Anonymous said...

όχι..έλεγα να ρωτήσω κάποιον blogger -οποιονδήποτε- που έχει εκδώσει βιβλίο, αλλά δεν νομίζω να το κάνω

χριστίνα

Zinala said...

Δυστυχώς δε θα μπορούσα να σε βοηθήσω εγώ. Σου εύχομαι να αποφασίσεις για το καλύτερο.

Post a Comment

Your opinion is...?