Subscribe:

Thursday, September 30, 2021

Μια κυρία- Γαρμπή / ο απαγωγέας

 



Ήρθες στον ύπνο μου χθες, σαν εφιάλτης να σε φοβηθώ. Δε σε έχω δει ποτέ έτσι.
Μανιακός απαγωγέας.
Θέλησες να με απαγάγεις για να μου δείξεις το άλλο σου πρόσωπο. Ποιος είσαι.
Ή μήπως αυτός που πάντα ήσουν;

Δε θα μάθω ποτέ και για να είμαι ειλικρινής, δε θέλω. 
Έχει περάσει πια καιρός, βρίσκομαι σε μια άλλη χώρα και εσύ στο παρελθόν.
Και θα προτιμούσα να παραμείνεις εκεί.

Δεν είμαι σίγουρη τι σε ξύπνησε στο ασυνείδητό μου. 
Ίσως οι συνεδρίες μου.
Ίσως το περίεργο ταξίδι που έκανα πριν κοιμηθώ.
Ίσως...

Μα δε θα ήθελα να συσχετιστώ μαζί σου περαιτέρω. 
Έχουμε διαλέξει διαφορετικούς δρόμους, φίλους, ενδιαφέροντα, ζωές.
Οι επιλογές έχουν αντίκτυπο και είμαι σίγουρη επίσης πως θα ξαναβρεθούμε κάποια στιγμή, γιατί θα πρέπει η ζωή να μου δείξει τι απέγινε η δική σου πορεία.
Έτσι λειγουργεί με μένα. 
Κάποια στιγμή μαθαίνω τι απέφυγα.

0 comments:

Post a Comment

Your opinion is...?