Subscribe:

Saturday, March 30, 2019

Εξαιρετικότατα αφιερωμένο στις νύχτες σου

Όταν βρίσκεις αναπάντητες κλήσεις, θέλω να σκέφτεσαι κάθε φορά, πως ίσως και να σου τηλεφώνησα. Ίσως...

Για να μπορείς να νιώθεις οτι τελικά δεν έφυγα ποτέ απο εκεί. Και μου υπόσχομαι εμένα, οτι όλα θα γίνουν και πάλι όπως ήταν. Κάποια στιγμή...

Ψάχνω τόσο καιρό, να βρω αυτό το κονέξιο που είχαμε κάνει εμεις οι δύο. Τις κλήσεις τις νυχτερινές και τις τσάρκες σε άγνωστα μέρη. Θυμάμαι την πρώτη μας συνάντηση, σε κείνη την πλατεία τη γνωστή. Αυτό το μπλε, με κυνηγά ακόμα. Άραγε βαστάς ψυχολογικά, ή θα χρειαζόσουν μια ξεγυρισμένη κουβέντα με ποτό και τσιγάρο; Μα ναι, δεν κάπνιζες ποτέ σου.


Κι αν ακόμα περνάς απο δω, ξέρεις πολύ καλά, οτι αυτή η γαμημένη άγνωστη κλήση, ήταν δική μου. Μία για το γαμώτο και μία για το "ίσως".

Πήρα να δω τι κάνεις, να σου πω ενα γεια. Κι ίσως μετά να έκλεινα.
Τη ζωή σου εσύ, τη ζωή μου εγώ. Πολλά εχουν αλλάξει, πολλά έχουν μείνει ίδια.

Είσαι @ρχ*δι, αλλά εγώ σου εύχομαι να περνάτε καλά εκεί. Όποιοι δύο κι αν έχετε απομείνει πια.
Κι σου εύχομαι να έχεις ακόμα κάτι να με θυμίζει. Κι ας είναι μόνο τα Χριστούγεννα.

Πούλα με- Πυξ Λαξ

3 comments:

Anonymous said...

Ευχαριστώ για την αφιέρωση. Είθισται ξέρετε εδώ στο Ελλαδιστάν να κλείνουμε μια και έξω τα Σάββατα το μεσημέρι και να βλέπουμε τις κλήσεις την Κυριακή. Άμα το βρεις το κονέξιο πες το μου και μένα, κάπνιζα αλλά το έκοψα το 2000. Καλά είμαι, γεια. Για το ΓΑΜΩΤΟ ρε γαμώτο! Και συ είσαι μαλακισμένο αλλά δεν το κάνουμε θέμα. Το έχω και το στήνω. Ξεχνιούνται οι μαλακίες μας...

Υπάρχουν χρυσόψαρα εδώ ΠΥΞ-ΛΑΞ

Zinala said...

Κλείνετε τα Σάββατα αλλά βλέπετε κλήσεις Κυριακή; Περίεργα τα ωράρια εκει στο Ελλαδιστάν...

Anonymous said...

Ερχόμαστε να πάρουμε τα οχήματα για βόλτα και βλέπουμε τα λαμπάκια απ το τηλέφωνο να φεγγοβολούν, αφού!

Post a Comment

Your opinion is...?