Subscribe:

Tuesday, December 9, 2014

Ανανεωμένη και ξεκούραστη, γράφω για όνειρα.

    Έλα ρε, πρωτότυπο! 
    Κι όμως, έχει μερικές μέρες που η προπόνηση και κάποιες μικρές -τόσες δα- αλλαγές, με βοήθησαν πολύ να συνέλθω. Κι όπως το είχα πει, πέρασε μόνο του.  Ίσως με προπόνηση, ίσως να είναι οι ορμόνες, ίσως δεν ξέρω τι μου γίνεται, πάντως κάτι τέτοιο, είμαι αρκετά καλά! Δεν χοροπηδάω κιόλας, γιατί μου τη δίνει ο καιρός, αλλά πραγματικά φαίνεται η αλλαγή.
   Θα ήθελα να σημειώσω τις επιδράσεις που έχουν πάνω μας τα όνειρα. Γι αυτό μπήκα.
Κι όταν λέω πάνω "μας", εννοώ σε μας που τα θυμόμαστε όταν ξυπνάμε ή που τα βιώνουμε έντονα. Εγώ, μάλιστα τα βλέπω φουλ στα χρώματα και θυμάμαι τραγικές λεπτομέρειες . Τόσες πολλές που αν αρχίσω να διηγούμαι, άνετα γίνονται σήριαλ. Και προπάντων, μου απομένουν συναισθήματα. Τόσο έντονα, που με επηρεάζουν ίσως και για όλη τη μέρα. Μπορεί να το σκέφτομαι πολύ, ή και να προσπαθώ να βγάλω άκρη πως κάτι σημαίνει ή ακόμα και το λόγο που το είδα. Γιατί πραγματικά κάποια δεν καταλαβαίνω το λόγο που τα βλέπω. Βέβαια, ίσως αυτή να είναι και η μαγεία των ονείρων.
   Είχα διαβάσει κάπου στο διαδίκτυο μια άποψη που έλεγε πως τα όνειρα θα μπορούσαν να είναι μια δεύτερη πραγματικότητα. Μία παράλληλη ζωή. Βασικά αυτός που το γραψε, απλά αναρωτιόταν τι θα γινόταν, αν... Από τότε που το διάβασα, αναρωτιέμαι κι εγώ. Και μάλιστα, ενίοτε που βλέπω περίεργα όνειρα, χαίρομαι μάλιστα. Γιατί σε αυτά, είμαι εγώ η πρωταγωνίστρια ή γίνονται πράγματα με τα οποία χαίρομαι ή απλώς παιδεύω το μυαλό μου. Κι αυτό το τελευταίο πόσο μ' αρέσει!! Μου αρέσει να χάνομαι στις σκέψεις μου προσπαθώντας σαν άμαθη Sherlock Holms να βγάλω συμπεράσματα από μικρές υποψίες. Από την άλλη, αρκετές φορές όπως είναι λογικό μένω με τα ερωτήματα, που συνήθως είναι τα "γιατί;" που δε μου βγάζουν άκρη.

   Και μιας και το έχω αναφέρει πρόσφατα: ίσως στο τελευταίο να φταίει το ζώδιό μου! :)

Θα χαρώ να μοιραστείτε μαζί μου κάποια εμπειρία σας σχετικά με όνειρα!

0 comments:

Post a Comment

Your opinion is...?