Subscribe:

Wednesday, October 17, 2012

Αποκρυ- ψου

   Δεν ξέρω ποιος διάολος θέλησε να μου δείξει πως με απόκρυψη καλείς και τα πρωινά και τα μεσημέρια, πάντως το έκανε. Για τις πρωινές κλήσεις θεώρησα οτι με κάλεσε η κούριερ για μια παραλαβή, οπότε και το μεσημέρι το σήκωσα. Η αλήθεια είναι οτι μόλις είχα ξυπνήσει και όταν είδα την απόκρυψη, νόμιζα οτι είχα ενεργοποιήσει κατα λάθος την ψευδή κλήση. Αλλά δεν! Διότι η ψευδής κλήση έχει όνομα στο κινητό μου!
   Φυσικά και απάντησα και τις 3 φορές, έτσι για να χρεωθεί (ελπίζω να μην έχει what s up! >:-} ) και μήπως φιλοτιμηθεί  να απαντήσει κάποιος. Ξέρω γω... Ίσως δεν είχα σήμα στην αρχή. Όταν κατάλαβα οτι είχα σήμα, τα πήρα. Μπράβο "φίλε" μου (διότι σίγουρα είσαι αγοράκι). Τώρα εγώ πρέπει να κάτσω να ψάξω ποιος απο τους "εχθρούς" του τελευταίου εξαμήνου μπορεί να θέλει να μου σπάσει τα νεύρα. Και ξέρεις κάτι; Είστε πολλοί! Οπότε αν θέλεις να μου περάσεις κάποιο μήνυμα, το κάνεις με λάθος τρόπο.
   Άσε που τις προάλλες που το ξανά έκανες [εξ ου και η αφορμή για το ποστ], νόμιζα οτι με πήρε λάθος άτομο! Κι αυτό δεν είχε καθόλου καλό αποτέλεσμα για σένα!
 
   Τέλος, να σε ευχαριστήσω για τον κόπο που κάνεις και τις μονάδες που ξοδεύεις, διότι με κάνεις και αισθάνομαι τυχερή, μοναδική, θεά και γκομενάρα που κάποιος ασχολείται όλη την ημέρα μαζί μου!! Thanks, φαίνεσαι πολύ ερωτευμένος. Εύχομαι να μη σου περάσει ποτέ και να τυραννιέσαι και να βασανίζεσαι συνέχεια μακριά μου! Έλεος με τον κάθε βλαμμένο πια.





   Με συγχωρείτε, ξανα ανεβαίνω στο επίπεδό μου.

15 comments:

Σωκράτης Αμπντούλ Ματίδης said...

και εγω ετσι νομιζα μια φορα και τελικα μιλησα με τον "εχθρο" που με επαιρνε και ηταν ενας γερος που ηθελε να παρει την κορη του τηλεφωνο και δεν εβλεπε τι πατουσε. "αυτο δεν ειναι το 69345436?"
οχι παππου δεν ειναι αυτο.

Zinala said...

OXI izno μου. αυτός ΔΕΝ ειναι παππούς και ξέρει καλά τι θέλει και ποιόν.
:(

Anonymous said...

Κάτσε γιατί νομίζω κάποια πράγματα τα υποτιμάς. Γιατί λες έτσι το "ελπίζω να μην έχει what's up", να ελπίζεις. Ξέρεις ότι με το που σηκώσεις την κλήση τον έχεις χρεώσει για 3'. Που σημαίνει ότι αν το κάνεις δέκα φορές του έχεις φάει μισή ώρα από τα 600 λεπτά για τα οποία έχει ξοδέψει 7 ευρώ. Χα!
Πάντως έχεις απόλυτο δίκιο να αισθάνεσαι και μοναδική και γκομενάρα και θεάρα και ότι άλλο θες γιατί πέρα από τον χρόνο που ξοδεύει για να σε ενοχλήσει και τα λεφτά που χαλάει για να το κάνει, αυτή την στιγμή αν διαβάζει το post έχει πέσει στα πατώματα από τα νεύρα του που τα κόλπα του δεν πιάνουν.
Καλό βραδάκι fallen angel και καλό κουράγιο και εύχομαι να σταματήσουν να σε ενοχλούν με αποκρύψεις γιατί όπως και να 'χει είναι κουραστικό.

Σωκράτης Αμπντούλ Ματίδης said...

ειναι καποιος πρωην σου που θελει να γινει νυν. ειμαι μεντιουμ.

CS said...

Με απόκρυψη παίρνουν από το μπισκότο, οπότε πρόλαβέ το μήπως κέρδισες καμία πρόσκληση. Την έχω πατήσει έτσι, για αυτό στο γράφω.
Τώρα τελευταία και μια γνωστή μου ανέφερε περιστατικά κλήσεων με απόκρυψη, αλλά μιλάμε για πιο προχωρημένο στάδιο (3-4 τα χαράματα).
Και εγώ προσωπικά είχα 2, αλλά σε λογικές ώρες, οπότε σου κλέβω την υπόθεση και μάλλον ήταν για την παράσταση που κέρδισα στο καζίνο αλλά δεν πήγα :P
Τζάμπα η απόκρυψη!

Zinala said...

Μαρίνα σε τι σχολή είσαι; σίγουρα πάντως δεν έχει μαθηματικά μέσα!!! (χιχι). 3' Χ 10 φορές όπως λες = 30 κι όχι 300 οπως νόμιζες! πάντως παθαίνει μια ζημειά καλή.

στα πατώματα θα έχει πέσει επειδη το κόλπο του έπιασε -με τσάτισε. Τι αλλο να θέλει;;
καλό βραδακι και σε σενα!!

Zinala said...

ή κάποιος που δεν κατάφερε ποτέ να γίνει ο φίλος μου , ωστε να γίνει πρώην ή και νυν.

Zinala said...

Κοίτα, αν καλούν απο το μπισκότο με απόκρυψη, πραγματικά τότε αίσχος. Αλλά όπως προανέφερα και στο ποστ, απάντησα το μεσημέρι.πάντως δε νομίζω να με κάλεσαν απο μπισκότο 3 και 3.29 το βράδυ! Αρα βλέπεις, κι εγώ έχω περάσει το στάδιο της γνωστής σου :Ρ

καληνυχτες και σε σενα!

Anonymous said...

3 χ 10 = 30 όπως πολύ σωστά λες και εσύ άρα μισή ώρα. Αυτό είπα και εγώ στο σχόλιο μου, πως αν το κάνεις δέκα φορές θα του έχεις φάει μισή ώρα από τα 600 λεπτά όχι τα μισά λεπτά του. Είπαμε δεν είμαι καλή στα μαθηματικά αλλά όχι και έτσι χαχα :P
Καλό βραδάκι και εσένα και εύχομαι να είναι δίχως αποκρύψεις! :)

Zinala said...

υγ στην ιστοσελιδα δεν τους αναφερουν τους νικητες;?

Zinala said...

ουπς! μισαντερστεντινγκ!!! με συγχωρεις.

Ἅ λ ς said...

θαυμαστης μου μυρίζει :P ε καλε μην το σηκωνεις.. εγω το κάνω και αυτό αν δεν έχω κέφια να νευριασω!

Zinala said...

έτσι τους λέγαμε όταν ήμασταν στην εφηβεία :) χεχε
δε νευριάζω, προτιμώ να το σηκώνω!

Ἅ λ ς said...

εγώ ακομη έτσι τους λέω -.- χαχαχα

Zinala said...

δεν είναι κακό! η ουσία δεν αλλάζει ποτέ ούτε και με το πέρασμα του καιρού. απλά με γύρισες λίγα έτη πίσω :-*

Post a Comment

Your opinion is...?