Subscribe:

Friday, October 19, 2012

Έχω μια ιδέα!!

   Μου ήρθε μια παλαβή ιδέα και είπα να την πετάξω στο blog [ε, που αλλού θα την έβαζα άλλωστε...]. Σκέφτηκα να μαζευτούμε διάφορα άτομα και να μοιραστούμε τις γνώσεις μας. Τι εννοώ;
   Εννοώ να μαζευτούμε κάπως, κάπου και να ανταλλάξουμε τις γνώσεις μας. Εγώ να βοηθήσω κάποιον που έχει πρόβλημα στα αγγλικά και κάποιος άλλος να μου μάθει κάτι άλλο. Να δηλώσουμε ας πούμε για αρχή τι γνωρίζουμε, κάποιο μουσικό όργανο, κάποια ξένη γλώσσα, τη χρήση κάποιου προγράμματος Η/Υ (πχ photoshop, excell κ.α.) ή και οτιδήποτε άλλο [αυτά είναι απλά παραδείγματα] κι έπειτα να δηλώσουμε και τι αναζητούμε έτσι ώστε να ενδιαφερθεί κάποιος να μας απαντήσει αν μπορεί να μας δείξει αυτό που ζητάμε. Δεν είναι απαραίτητο να μάθουμε κάτι απο το άτομο στο οποίο θα δείξουμε. Απλά να βασιστούμε στην καλή διάθεση των άλλων.

   Το θέμα είναι οτι κάτι τέτοιο δε μπορώ να το οργανώσω μόνη μου. Έχει κανένας την καλή διάθεση να με βοηθήσει; Πώς σας φαίνεται η ιδέα μου;

  Οτιδήποτε έχετε να προτείνετε, παρακαλώ κάντε το και μη διστάσετε. Περιμένω τις γνώμες σας, αυτό είναι το πρώιμο στάδιο σκέψης και μόνο.

6 comments:

Σωκράτης Αμπντούλ Ματίδης said...

ειναι καλη ιδεα και ηδη εφαρμοζεται στις καταληψεις τον αναρχικων. ενας φιλος μου εμαθε ετσι κικ μποξινγκ. εντελως δωρεαν. αν σε ενδιαφερει κατι αναλογο μπορεις να ενσωματωθεις σε μια τετοια παρεα γιατι κακα τα ψεμματα τετοια εγχειρηματα εδραιωνονται πολυ δυσκολα χωρις εναν στανταρ χωρο που να ειναι ευκολα προσβασιμος. επισης εκει περα υπαρχει ηδη ενα ρευμα ανθρωπων που κραταει την αισιοδοξια σε υψηλα επιπεδα. προτεινω να πας μια βολτα εκει να δεις. να μιλησεις με κανεναν εκει περα να δεις τι παιζει. απο οσο ξερωω τα ατομα εκει ειναι πολυ φιλελευθερα και αποφευγουν να καταπιεζουν οποτε δεν θα σε αναγκασουν νασυμμετασχεις στις εργασιες καθαριοτητας του χωρου ή στις κινητοποιησεις που κανουν.

alma said...

kalh idea...

Zinala said...

η ιδέα μου ήταν κάτι εκτός χώρου αρχικά. αλλά δεν ξέρω... μια ιδέα ηταν.

Anonymous said...

Για κάτι που δεν θέλει επαφή όπως πχ πολεμικές τέχνες μπορείς να χρησιμοποιήσεις και skype και έτσι να έχεις την ευκαιρία να μάθεις και πράγματα από κάποιον που μένει μακριά σου.
Πολύ καλή η ιδέα σου!!
Καλό βραδάκι καλή μου! :)

Zinala said...

στο μυαλό μου είσαι. αυτό ακριβώς σκεφτόμουν!!
καλό βράδυ και σε σενα.

Zinala said...

χαίρομαι που αρέσει, αλλά δε βλέπω ιδέες!

Post a Comment

Your opinion is...?