Subscribe:

Sunday, October 7, 2012

Αλλαγές

Αλλαγές στο φόντο, στα χρώματα, στο ύφος.

Έφτιαξα ένα blog πιο λευκό, πιο χιονισμένο και πιο παγωμένο απο ποτέ. Και είμαι περίφανη!
Την αγαπάω αυτή την πέρδικα και μάλιστα τα συγκεκριμένα whiskey τα "ερωτεύτηκα" τρόπο τινά.

"Το black πίνεται απο μυστηριώδεις άντρες", είχα διαβάσει κάπου. Λυπάμαι αμα σας τη σπάω, είμαι γυναίκα και το λατρεύω.
Το snow πίνεται κατευθείαν απο την κατάψυξη. Μην ψάχνουμε για παγάκια... Με λίγη sprite γίνεται πιο ανάλαφρο πάντως.

Αλλαγή εποχής (μπήκε Οκτώβρης για τα καλά κι ας μη μας το δείχνει ο καιρός), αλλαγή διάθεσης, αλλαγή εαυτού.

Τη θάλασσα την είδα με το κιάλι , αλλά δεν παραπονιέμαι. Δε τη συμπαθώ ιδιαίτερα. Γι αυτό και στοχεύω σε πισίνα, για λίγη χειμερινή κολύμβηση. Άντε να δούμε...

Αλλάζω. Αλλάζω συνήθειες, θέλω, στέκια, τρόπους. Αλλάζω "εγώ".

4 comments:

Nasia said...

πολύ ωραία αλλαγή!!!!!!!

Anonymous said...

Μεγεια η καινούρια εμφάνιση. Οι αλλαγές πάντα ανανεώνουν και πάντα φτιάχνουν την διάθεση!!
Αν αλλάζεις πρόσεχε μονάχα ένα πράγμα, να αλλάξεις μέχρι το σημείο που θα παραμένεις εσύ απλά θα έχεις διώξει από πάνω σου συμπεριφορές ή αναμνήσεις που σε πληγώνουν.
Καλή εβδομάδα να έχεις και μια πανέμορφη ημέρα γεμάτη χρώματα και όμορφες στιγμές!!

Zinala said...

enjoy! ευχαριστώ, καλημέρα :)

Zinala said...

Το χα κατα νου να μην αλλάξω όλο το εγώ μου. Ευχαριστώ για την παρατήρηση. Φιλιά !

Post a Comment

Your opinion is...?