Subscribe:

Tuesday, October 23, 2012

Συναισθηματικά μη διαθέσιμη

"Συναισθηματικά μη διαθέσιμη", αυτό θα λέω απο 'δω και πέρα. 
Γιατί;
Επειδή πολύ απλά αυτό είμαι, έτσι είμαι. Μη διαθέσιμη. Γι αυτό σπάω το κεφάλι μου, γι αυτό έχω τα νεύρα μου όλη μέρα δίχως λόγο. Γι αυτό δεν τα 'χω καλά με τον ύπνο πλέον...

Είναι ότι πιο ειλικρινές μπορώ να πω σε κάποιον


Θέλω να αγαπηθώ. Το 'χω ανάγκη. Να το νιώσω, να το ζήσω, να το βιώσω.
Θέλω επιτέλους κάποιος να δει την ευαίσθητη ψυχή μέσα μου κι όχι την ώριμη πλευρά μου.

Δε θέλω να ακούσω ξανά το πόσο όμορφη είμαι εξωτερικά, θέλω να με εκτιμήσει κάποιος γι αυτό που είμαι, όπως είμαι, εσωτερικά. Ψυχή και μυαλό. Κι όχι σωματικά.

Είναι η κατάρα μου να είμαι σαγηνευτική- αν όχι όμορφη. Ξέρω να προβάλλομαι ίσως θα πεις και  μπορεί να συμφωνήσω.

Θέλω να αγαπηθώ.

Και ξέρω πως αυτό θέλει χρόνο. Τον έχω, όλος δικός μου είναι. Δε θέλω να πληγωθώ, γιατί δένομαι, δίνομαι. Δε θέλω άλλα παιχνίδια ούτε υποσχέσεις.

Να με κοιτάζει στα μάτια και να βλέπει την ψυχή μου. Να ρωτάω και να απαντάει την αλήθεια που θα συμβαδίζει με τη δική μου. Να με θέλει, όχι απλώς να με ποθεί.

Να με φροντίζει, να νοιάζεται για μένα.

Δε θέλω θυσίες, λίγη φροντίδα αποζητώ. Δυο μάτια να ξαποστάσω.
Να αγγίζω τα χέρια του και να πεθαίνω. Να το ξέρει, να το καταλαβαίνει, να το νιώθει και να το θέλει κι αυτός.

Να τα θέλει κι αυτός.

Και στον έρωτα να με κοιτάζει τρυφερά κι όχι με λαγνεία.


Αγάπησέ με...


Είμαι συναισθηματικά μη διαθέσιμη, μέχρι να συναρμολογήσω το "είναι" μου.

Η μπόρα πέρασε, μα η θάλασσα είναι ακόμα φουρτουνιασμένη. Προσπαθεί να καταλαγιάσει.


Δεν είμαι συναισθηματικά διαθέσιμη κι ούτε πλέον ερωτικά. Δεν το θέλω. Σιχαίνομαι το ωμό σεξ, δε θέλω υπονοούμενα, δε θέλω προστυχιές.


Αγάπη θέλω τώρα.
Μιαν αγκαλιά να φυλαχτώ απο τα βέλη του κόσμου. Γιατί είναι πολλά.

Μα ακόμα φοβάμαι.


Γι αυτό και

Είμαι συναισθηματικά μη διαθέσιμη.

16 comments:

Anonymous said...

Δεν ζητάς πολλά, ζητάς ότι ζητάνε όλοι. Προσοχή, αγάπη και σεβασμό.
Μην φοβάσαι, θα τα βρεις. Όλοι βρίσκουν τον άνθρωπο που θα τα προσφέρει αυτά, αργά ή γρήγορα τον βρίσκουν . Σου εύχομαι να τα βρεις σύντομα στην αγκαλιά κάποιου και να άρεις την μη διαθεσιμότητα σου.
Να έχεις μια όμορφη ημέρα γεμάτη χρώματα και όμορφες στιγμές! :)

Σωκράτης Αμπντούλ Ματίδης said...

isws an kykloforeis perissotero eksw na sou simvei kati kalo. pigene na matheis italika i kapoia glwssa, tha voithisei.

Ἅ λ ς said...

νομίζω αυτο θέλουμε οι περισσοτεροι. Αλλά αφού το θέλουμε τόσοι πολλοί γιατί δεν υπάρχει πουθενα; γιατι διαστάζουμε τόσο; όλοι φοβούνται να δοθούν μην πληγωθούν. Φαυλος κύκλος...

CS said...

Aye.
Αυτό φοβούνται(μαστε) όλοι. Την αποτυχία. Και πλέον υπάρχουν πράγματα να κάνει κανείς για να κλειστεί στο εαυτό του.
Αλλά και πολλά περισσότερα για να το αλλάξει αυτό. ¡Viva el Internet!

Zinala said...

δεν το νομίζω οτι ο κόσμος μας λειτουργεί έτσι. Δεν ξέρω.
Δε θέλω παντως να ψάξω κατι. εκτός απο εμένα...

Zinala said...

Θα τα βρω. μέχρι τότε πρέπει να είμαι απλώς "εντάξει" με μένα και τους άλλους. Καλό βράδυ και να είσαι καλα.

Zinala said...

Δε φοβούνται όλοι αυτό. Έχω ζήσει σε πολλές καταστάσεις. Κάποιοι έχουν χόμπι το να παίζουν με τους άλλους, κάποιοι άλλοι δεν ξέρουν τι θέλουν ή ξέρουν και δεν το έχουν ή δε συμβαδίζει με τα δικά μας θέλω και πάει λέγοντας.

Zinala said...

CS τι μπορεί να κάνει κανείς "για να το αλλάξει αυτό" όπως έγραψες;

Δaνaη's said...

Λιγή πραγματική αγάπη...
αυτό ζητάμε όλοι τελικα !

CS said...

Τι είναι αυτό που σου αρέσει να κάνεις περισσότερο από όλα; Κάνε το!
Και αν αυτό δεν περιλαμβάνει κόσμο, βρες τρόπο να περιλλάβει!

IznogoldΤετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2012 1:03:00 μ.μ. EEST

isws an kykloforeis perissotero eksw na sou simvei kati kalo.

Zinala said...

πήρα "άδεια" απο τα εγκόσμια, αποσύρομαι για κάποιες μέρες. κλείνω πόρτες -και παράθυρα εν τέλει.
αυτό.

Zinala said...

κατα βάθος ναι. και ευκολίες πληρωμής ;)

Graοuzel said...

Λέγοντας λοιπόν πως είσαι συναισθηματικά μη διαθέσιμη δεν φοβάσαι μήπως απορρίψεις αυτό που τελικά ψάχνεις;

Αγάπησε τον εαυτό σου.Είναι ο μόνος που μπορεί να σε φυλάξει από τα βέλη του κόσμου.

Ελένη said...

Εγώ θα σου πρότεινα να πας με κάποιον γαμάτο φίλο σου να διασκεδάσεις, π.χ. σε ένα καραόκε μαγαζί. Πιάσε το μικρόφωνο και ξεκίνα το τραγούδι. Πρέπει να μοχθήσουμε για βρούμε την αγάπη! ;)

Zinala said...

δε μπορω να απορριψω τιποτα κατ αυτο τον τροπο γιατι απλα δεν υπαρχει κατι για μενα.εκτος απο εμενα.

Zinala said...

καλά, δε μοχθείς ακριβώς έτσι αλλά το έκανα κι αυτό! θενκ γιου παντως.

Post a Comment

Your opinion is...?